5 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb pds (Crohn gehad )en mijn darmen zijn regelmatig van de ratteplan haha
Maar ook heb ik nu als t normaal is dat ik iedere dag naar de wc kan. Dit heb ik ook gehad met de zwangerschap van onze dochter.
Houd wel rekening mee dat je goed blijft drinken heel de zwangerschap! Voor ons is t extra belangrijk dat we wat meer vocht die darmpjes in sturen zodat we ook niet nog is constipatie er bij krijgen en ook nog is een aantal dagen niet naar de wc kunnen en dan ook nog een een turd moeten uit persen haha
Neeeee mij niet bellen haha
Dus goed drinken en goed nadenken met t eten en zo min mogelijk triggers eten of drinken 馃槀
2 jaar geleden
Hier ook iemand met pds en ik merk het ook enorm aan mn darmen. Ik heb veel meer buikpijn dan normaal en het voelt echt als darmkrampen. Zit ook veel vaker op de wc. Hoop echt dat dit minder wordt.
2 jaar geleden
Reactie op Blackbird2811
Hier ook iemand met pds en ik merk het ook enorm aan mn darmen. Ik heb veel ...
Veel meer aanvallen nu ook net als mij? Heb echt diarree idd niet heel dun maar wel diarree echt vreselijke pijnen
2 jaar geleden
Reactie op savagex1998
Veel meer aanvallen nu ook net als mij? Heb echt diarree idd niet heel dun ...
Ja veel meer last dan normaal. Ik had mijn pds redelijk onder controle door op mijn voeding te letten, maar ik lijk weer helemaal terug bij af. Zit echt meerdere keer per dag met onwijze krampen op de wc en veel last van diarree ook. De obstipatie waar ik iedereen over hoor heb ik geen last van, haha.
2 jaar geleden
Ik heb nu een aantal dagen last van obstipatie gehad en sinds vanmorgen weer echt dat alles er uit komt. Geen idee wat getriggerd heeft maar t is nu gewoon water (sorry maar ga er wel vanuit dat jullie dit ook kennen haha)
Mijn darmen reageren nu echt heftiger dan bij mijn vorige zwangerschappen... Dus pfft als dit al zo begint weet ik niet waar ik eindig haha