46 Reacties

5 maanden geleden

Dit was ook mijn vraag en deze heb ik ook gesteld aan mijn VK. Hier zijn de meningen over verdeeld namelijk. Mijn VK adviseerde mij om met vriendinnen te sparren haha. Ik heb het wel besteld maar heeft vertraging opgelopen. Ik ben nu 35 weken!

5 maanden geleden

Ik ben 2 weken geleden met orthiflor start begonnen (nu 35 weken). Bij de vorige zwangerschap ook gedaan en m'n zoontje heeft nooit last gehad van krampjes! Dat hoeft natuurlijk niet per se hierdoor te komen, maar kwaad kan het zeker niet :) Ook van anderen heb ik veel goede ervaringen gehoord.

5 maanden geleden

Ik heb het vorige zwangerschap niet gedaan(ik wist dit toen niet) en mijn dochtertje had zoveel last van krampjes. Daarom ga ik het nu wel doen, zover ik weet zitten er geen nadelen aan, dus kwaad kan het sowieso niet

5 maanden geleden

Hoe of wat nemen jullie daarvoor? Kan dit ook door bijv. Veel yoghurt te eten?

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 36 weken en ga maar beginnen. Beter laat dan nooit toch? Had idd ook gehoord dat je het beste orthiflor start kan nemen

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Hoe of wat nemen jullie daarvoor? Kan dit ook door bijv. Veel yoghurt te et ...
Orthiflor poeder neem ik

5 maanden geleden

Vitakruid :)

5 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Ik ben 2 weken geleden met orthiflor start begonnen (nu 35 weken). Bij de v ...
Heb je dit alleen zelf genomen in de laatste weken? Of daarna ook aan je kindje gegeven in de fles?

5 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Orthiflor poeder neem ik
Dank je wel! Welke is dat? Orthiflor start of capsules? Heb je toevallig een foto?

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Dank je wel! Welke is dat? Orthiflor start of capsules? Heb je toevallig ee ...
Deze heb ik, toevallig nu ook in de aanbieding bij bol zie ik!

5 maanden geleden

Reactie op pln92

Dank je wel! Welke is dat? Orthiflor start of capsules? Heb je toevallig ee ...
En dan neem ik het vanaf dat ik 34 zwanger ben

5 maanden geleden

Reactie op Charis91

Heb je dit alleen zelf genomen in de laatste weken? Of daarna ook aan je ki ...
Ik lees nu dit. Heb dit tabje al heel lang open staan op mijn telefoon, maar nog niet besteld. Zie nu 6 weken vooraf beginnen, ben nu ruim 33 weken en word met 38 ingeleid, dus maar snel bestellen🤭

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik lees nu dit. Heb dit tabje al heel lang open staan op mijn telefoon, maa ...
Ik had hier nog nooit van gehoord en ben al 35 weken zwanger. Word okk ingeleid rond de 38 weken dus ik ga het denk morgen ook even halen 🤣 was alleen benieuwd of je het daarna ook aan je kleine geeft in de fles.

5 maanden geleden

Ik neem al mijn gehele zwangerschap Orthiflor Fem vanwege de eventuele voordelen voot de baby: sterker immuunsysteem en minder kans op eczeem. De laatste zes weken ga ik over op Orthiflor Start vanwege het positieve effect op de darmpjes en verkleining van de kans op krampjes.

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ik lees nu dit. Heb dit tabje al heel lang open staan op mijn telefoon, maa ...
Oke let wel op waar je het bestelt, via de site van Orthica zelf (van de vorige screenshot) betaal je een stuk meer dan sommige webshops 😬 Ik heb nu via adviesdrogisterij.nl 3 potjes van 90 gram gekocht voor 85 euro (nieuwsbrief aanmelden = €5 korting). Via Orthica zelf kwam ik op 47 euro per potje à 90gr😅

5 maanden geleden

Reactie op Charis91

Ik had hier nog nooit van gehoord en ben al 35 weken zwanger. Word okk inge ...
Ja staat onderin de screenshot 😊 zelfde hoeveelheid als je zelf inneemt!

5 maanden geleden

Ik neem die van Vitakruid, Symflora Baby. Die mag baby straks ook. Inderdaad goedkoper op andere sites, ongeveer 20€ per maand 😊

5 maanden geleden

Voor mij nog een reden om het te proberen: https://www.darmgezondheid.nl/feit-fabel-probiotica-tijdens-zwangerschap-voorkomt-baby-eczeem/ Verloskundige vond het helemaal prima... Garanties heb je niet, maar het is toch een kleine moeite :)

5 maanden geleden

Reactie op Charis91

Heb je dit alleen zelf genomen in de laatste weken? Of daarna ook aan je ki ...
Ik heb borstvoeding gegeven en daarmee zou het ook nog via mijn melk bij de baby terecht komen, heb er geen aparte fles voor gemaakt.

5 maanden geleden

Mijn vriendin adviseerde het ook! Orthiflor start!