Hebben jullie tips voor mij? Heb te maken met productie dip:( ik weet niet waardoor het uitkomt. Zojuist na 3uurtjes maar 70ml gekolfd. Ze is 3m en weegt 6kg. Heb wel voorraad id vriezer. Het liefst wilde ik niet hieraan zitten 😢😢 ik heb wel een beetje stress in mijn prive leven. Kan het hier aan liggen? Wat kan ik doen om het op te krikken naast powerkolven? Id ochtend wel 150ml kunnen kolven. Maarja ochtend is altijd anders..
Kolf je exclusief of voed je ook live?
Beste om je productie op te krikken is vaker kolven/aanleggen
Stress kan invloed hebben. Kan ook zijn dat je menstruatie eraan komt of ben je ziek (geweest)?
En kolf je normaal (veel) meer dan die 70ml? Kan zijn dat je lichaam de productie afstemt nu. Alles meer kolven dan wat je baby drinkt zorgt voor overproductie
En kolf je normaal (veel) meer dan die 70ml? Kan zijn dat je lichaam de pro ...
Jaa ik kolfde altijd zo rond de 150ml. Ik heb wel de koper spiraal en bloeding gehad een week lang na het plaatsen. Tot nu toe nog niet echt ongesteld geworden of geen seintjes hiervan. Ik voed haar live. Af en toe overdag als ze door sliep of op werk weet ik dat ik meer kolfde. Ik ga borstvoedingsthee proberen
Power kolven/ vaker aanleggen
Meer slapen!!!!
Goed drinken
Zorgen voor warmte bij het kolven
Kijken of de schilden nog goed zijn (tepels meten)
En zorgen voor ontspanning heel belangrijk
Nou ik ben dus ongesteld nu🥲🥲 daar lag het dus 100% aan. Vandaag is dus d ...
Met 1 a 2 dagen trekt het recht! En je kindje kan daar gewoon tegen, vertrouw op je lijf en leg de kleine gewoon net iets vaker aan. 🥰
(Ervaring, dochtertje 14 maanden live gevoed en was toen ook al snel ongesteld + na een jaar alweer zwanger).
Met 1 a 2 dagen trekt het recht! En je kindje kan daar gewoon tegen, vertro ...
Ze krijgt weinig binnen hierdoor wat mij dus zo onzeker maakt🥺 ze is ook echt na paar seconden al aan mijn tepel aan het trekken. Morgen dag 3 lets see🙏🏽🙏🏽☹️
Pff hier ook, zo vervelend. Moet bijvoeden met kunstvoeding. Geen probleem ...
Aah lieverd!🤍🥺 ben je nu ongesteld of hoe komt het denk je? Ik wist het zelf eerst ook niet waardoor het nou kwam. Ik ben nu ongesteld dus dit verklaart alles