5 Reacties

vorig jaar

Ik gebruik ze ook. Ook cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus. Mij was verteld dat je met 12 weken gerust kunt stoppen omdat de placenta de hormoon aanmaak rond week 9 a 10 al overneemt. Dus je hebt eigenlijk als je met 12 weken stopt een paar weken overlap. Ik ben nu 11 weken en ik merk aan verschillende kwaaltjes wel de "dubbele dosis" zal ik maar zeggen. Dus ik ben blij dat ik volgende week kan stoppen. Ik zou niet veel eerder stoppen om te voorkomen dat de aanmaak door de placenta nog niet 100% is. Het is even afzien maar even volhouden. Nog een paar weekjes en dan kun je met een gerust hart stoppen. Enn anders met de kliniek bellen als je er echt super veel last van hebt

vorig jaar

Ik merk helaas nu al de 'dubbel dosis' vandaar dat ik ook de arts gebeld had. Maar inderdaad 3 weekjes nog . Fijn dat je het nu pas gaat merken en tegen t einde loopt ervan 鉂わ笍

vorig jaar

Reactie op Jozelu

Ik merk helaas nu al de 'dubbel dosis' vandaar dat ik ook de arts gebeld h ...
Ik merk het toch wel al een weekje hoor 馃ゲ馃ゲ

vorig jaar

Ik ben een week geleden met de duphaston gestopt. Nu best wat bloed verlies. Niet helder rood, meer roze afscheiding. Herkennen jullie dit?

vorig jaar

Ik mocht na 11 weken gerust stoppen (had medicatie t/m 11 weken in huis). Was dus geen enkel probleem. Uiteindelijk tot 11+3 beide geslikt en daarna gestopt.