12 Reacties

2 maanden geleden

Vanaf 6 maanden tot 2,5 jaar heb nog wel wat te koop

2 maanden geleden

Ik vond het 100% de prijs waard. T is zo makkelijk hoe je t voor verschillende temperaturen kunt gebruiken. En gaat enorm lang mee. Dus echt top!

2 maanden geleden

Vanaf 6 maand tot het maximale en ik vind het alle euro’s waard :). Anders heb je toch meerdere nodig en deze is écht fijn. Wij gebruiken hem nu weer voor onze 2e dus in totaal wordt hij 4 jaar gebruikt.

2 maanden geleden

Kijk ook even op Vinted! Ik heb hem daar pas gekocht *nieuw met prijskaartje. Scheelt behoorlijk!

2 maanden geleden

Absoluut waard!

2 maanden geleden

Ik vond het ook zeker de moeite waard!

2 maanden geleden

Ik heb er twee gekocht. Beide met 20% korting. Puckababy heeft af en toe wel eens een kortingscode. Echt het geld waard. Ik had er twee in af te wisselen als er een in de was zit en dat is alles wat je nodig hebt. Van 6 maanden tot ruim 2 gebruikt en nu ga ik het straks voor de tweede gebruiken. En ze blijven ook mooi na verloop van tijd. Wassen en ik doe ook alles in de droger.

2 maanden geleden

Zeker het geld waard. 6 jaar geleden 2 gekocht bij de oudste. Vanaf 6 maand en bij alle 3 tot nu toe altijd gebruikt. Had ze er altijd alleen in romper in dus hoeft geen pyjama's aan te schaffen . Blijven hartstikke mooi. Na 6 jaar nog steeds mooi en tweeling gaat er straks vamaf 6 maand in.

2 maanden geleden

Wij hebben de puck a baby piep de eerste 2 maanden gebruikt. En gebruiken nu de newborn slaapzak. Deze is van 0 tot 6 maanden. Hiermee zijn we nu bij 2 maanden begonnen. Wij zijn er heel blij mee😃

2 maanden geleden

Vanaf een maand of 4 (groot kindje) tot 2 jaar gebruik. Wij hadden er twee zodat we met ongelukjes konden wisselen. Ik vond heg een top ding! Gaan ze nu voor de tweede zeker weer gebruiken. Beiden gekocht in de BF sale voor 90,- ofzo dus nu voor twee kinderen 180,- klaar. Verder nooit andere slaapzak gebruikt daarna gewoon een deken. Ik denk rendabeler dan losse slaapzakken in verschillende tog waardes. Wij hebben ervoor overigens ook de 0-6 maanden varianten gebruikt! Een dikke en een dunne.

2 maanden geleden

Absoluut waard! Hier heeft mijn eerste dochter erin gelegen en dadelijk mijn newborn ook weer als ze oud genoeg is. Nu ligt ze in de puckababy newborn bag tot 6maanden ☺️

2 maanden geleden

Ik vind het ook zeker de moeite waard. Inderdaad ook 2 gekocht en nu de oudste 2 is, hebben ze nog helemaal niets geleden. Ik denk dat het uiteindelijk ook niet heel veel duurder is dan losse slaapzakken in verschillende maten en diktes, vooral bij meerdere kinderen. Enige nadeel vind ik dat het verschil in TOG waarde tussen de zomer- en winterslaapzak wel groot is, waardoor ik in de lente en herfst toch nog een pyjama gebruik om de overgang te overbruggen.