Goedemorgen,
Vanaf wanneer gebruiken jullie de puckababy 4 Seizoenen slaapzak? Deze hebben wij nog liggen van onze oudste hebben er ook een buikband bij.
De oudste ging er in met 6 maanden en werd tot die tijd ingebakerd. Nu gebruiken we puckababy mini maar deze kunnen we overdag al afbouwen en al snel in de nacht ook. Verder is de mini nu te koud aan het worden dus wil het herfst deel gaan gebruiken maar denken jullie dat dit al kan? Onze zoon is nu 62 cm en weegt ruim 6 kilo nu.(13 weken oud)
Wij hebben een HEMA slaapzak maat 68-80 (volgens mij dezelfde maat als puckababy). Onze zoon draagt deze nu met omgeslagen mouwen. We zijn van de een op de andere dag overgegaan van de love to dream slaapzak hierop. Is perfect gegaan!
Ik heb als tussenstap de Newborn van Puckababy gehaald. Ik vind die 4 seizoenen echt heel groot nog, dus ik durf het nog niet aan. Die Newborn zit wel echt heel fijn! Voor een goed prijsje gekocht op Vinted!
Onze baby van 13 weken is ruim 7 kilo en 66 cm. Hij past bijna niet meer in de 70 cm slaapzak die we nog hadden. De Puckababy is vanaf 70 en die gaan we hem nu wel aan doen (met buikband). Ik zou gewoon proberen of hij er goed in blijft zitten.
Ik gebruik de puckababy 4 seizoenen. Het witte teddy deel. Ik heb de kraag iets kleiner gemaakt en ze heeft ook de Buikband om. Is wel groot maar ze kan er niet in zakken. Ze is nu 61cm trouwens