7 Reacties

15 dagen geleden

Wij hebben een HEMA slaapzak maat 68-80 (volgens mij dezelfde maat als puckababy). Onze zoon draagt deze nu met omgeslagen mouwen. We zijn van de een op de andere dag overgegaan van de love to dream slaapzak hierop. Is perfect gegaan!

15 dagen geleden

Ik heb als tussenstap de Newborn van Puckababy gehaald. Ik vind die 4 seizoenen echt heel groot nog, dus ik durf het nog niet aan. Die Newborn zit wel echt heel fijn! Voor een goed prijsje gekocht op Vinted!

15 dagen geleden

Ik gebruik de puckababy newborn slaapzak teddy. Fijne tussenstap vóór de 4 seizoenen. Kun je zat op vinted vinden

15 dagen geleden

Wij hebben de mini met laken en deken eroverheen, dus als het echt om de kou gaat zou ik dat gewoon doen.

15 dagen geleden

Onze baby van 13 weken is ruim 7 kilo en 66 cm. Hij past bijna niet meer in de 70 cm slaapzak die we nog hadden. De Puckababy is vanaf 70 en die gaan we hem nu wel aan doen (met buikband). Ik zou gewoon proberen of hij er goed in blijft zitten.

15 dagen geleden

Ik ga binnenkort over. Die mini wordt hier vrij klein. Bij mijn dochter met 16 weken over gegaan zonder buikband (groot kind met groot hoofd 😂)

15 dagen geleden

Ik gebruik de puckababy 4 seizoenen. Het witte teddy deel. Ik heb de kraag iets kleiner gemaakt en ze heeft ook de Buikband om. Is wel groot maar ze kan er niet in zakken. Ze is nu 61cm trouwens