11 Reacties
één maand geleden
Ik heb de lodger en ik vind hem heel fijn. Vind vooral fijn dat hij ook in een autostoel kan mochten we ergens logeren en hem ‘s avonds weer mee willen nemen naar huis. Stof vind ik fijn. Ik wil niet anders. Nu bij de babypark in de aanbieding 1 kleur voor 69 euro. Hij is dus ook nog goedkoper als de puckababy die is 127 volgens mij.
één maand geleden
Wij hebben 2 puckababy’s nog van mijn oudste en die doen we nu gewoon in de hergebruik. Zij heeft het er nog nooit koud in gehad en ik heb zelfs nooit een extra deken hoeven gebruiken ofzo. Ik vind heg heerlijk dat je na die aanschaf je nooit meer druk hoeft te maken over een nieuwe slaapzak.
één maand geleden
Reactie op tessroo
Heeft de lodger ook van die ‘handjes’ net als de puckababy?
Nee, maar de 4seizoenen van puckababy ook niet dacht ik. Wel de Newborn! Maar niet de vervolg slaapzak (6+ mnd).
één maand geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Nee, maar de 4seizoenen van puckababy ook niet dacht ik. Wel de Newborn! Ma ...
Bedoel je wandjes zodat je de vingers niet bloot hebt, heb je wel bij de 4 seizoenen van puckababy
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Bedoel je wandjes zodat je de vingers niet bloot hebt, heb je wel bij de 4 ...
Oh volgens mij die van m’n dochter toen niet! Kan het op de site ook niet terug vinden over de 4seizoen slaapzak.
één maand geleden
Reactie op tessroo
Ja dat! Soort van wantjes zodat ze niet met die vingers in dr ogen kan prik ...
Ja ik had eerst die wandjes dicht zodat hij zijn speen niet steeds uitsloeg maar toen hing ie steeds die wanten afsabbelen.. dus nu toch maar open.
één maand geleden
Reactie op tessroo
En jij hebt de puckababy?
Yess wij hebben er twee die nog van mijn dochter zijn geweest. Ik ben er altijd tevreden over geweest!
één maand geleden
Wij hebben beide, ik vind ze beide erg fijn! De dunne slaapzak die er in zit bij lodger is 0.3 voelt wat dun. En totaal zit die op 3.2 dan is die lekker warm. Bij puck a baby is die idd 2.5. Beide echt hele mooie en fijne slaapzakken. Die van lodger kan ook nog in de auto met de gordel er doorheen