Hoi,
Op onze slaapkamer is het inmiddels 28 graden. Ik denk dus dat ik vannacht ervoor kies om geen puckababy piep te gebruiken maar de baby alleen in een romper laat slapen.. hoe doen jullie dit? Inbakeren met deze warmte lijkt mij niet verstandig ivm warmtestuwing..
Ik lees even mee. Hiervoor was het 25 graden in de kamer en deden we hem alleen pamper en puck a baby aan. Maar nu met deze temperaturen ook bang dat het te warm is, maar ook bang dat hij zonder puck a baby niet slaapt..
Ik doe mijn zoontje een luier aan in combinatie met de pacco inbakerzak. Zonder slaapt hij echt niet. Zodra hij slaapt komt hij inrust en koeld hij iets af. Ik voel regelmatig bij het wakker worden zijn nekje. Hij is warm ja maar hij kan de warmte nog wel bij zijn nek en hoofd kwijt.
Ik doe de airco aan (hij ligt er niet direct onder) maar zonder airco had ik hem alleen een rompertje of alleen zn luier laten slapen. Liever een slechte nacht dan warmte stuwing
Hier 28 graden en denk toch dat ik de puckababy (0,5 tog) aandoe, zonder slaapt hij namelijk echt niet. We hebben op afstandje een ventilator staan voor wat verkoeling
Op onze slaapkamer is het 27 graden momenteel, dus ik leg hem in z'n luier in de co-sleeper. Zonder laken/slaapzak/romper enzovoort. Mocht het nodig zijn hangt er een grote hydrofiele doek, die kan ik nog als lakentje gebruiken (maar die schopt hij zo af, weet ik nu al)
Wij hebben een love to dream inbakerzak en die is super dun! Zeker een aanrader met de warmte. Dan heeft zij/hij toch die geborgenheid en is het niet te warm ! :)
Mijn zoontje lag vannacht in piep met romper zonder mouwen. Sliep goed tot 3, toen voeden. Toen eruit gehaald, hij was helemaal klam dus wilde m niet meer inbakeren. Resulteerde wel in een hel van een nacht… niet meer geslapen omdat hij zich zo wakker slaat