15 Reacties
6 dagen geleden
Heb je de love to dream slaapzak al geprobeerd? Mijn zoontje lag ook eerst ingebakend. Ben toen begonnen met love to dream, dan liggen zijn handjes omhoog maar heeft die nog wel het gevoel van geborengheid. Die mouwtjes kun je afritsen, 1 voor 1 totdat het lukt om zonder te slapen. Dan kun je over op een normale slaapzak
6 dagen geleden
Wij hebben de puckababy mini aangeschaft om af te bouwen met inbakeren. Hier kan ze namelijk best veel met haar armen in bewegen alleen niet bij haar gezicht in de buurt komen
6 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Wij hebben de puckababy mini aangeschaft om af te bouwen met inbakeren. Hie ...
Hij ligt nu in de puckababy piep dat gaat nog goed, de mini is hij nog erg onrustig in. Daarom dat ik zoiets had moet ik niet gewoon door die ergste terror heen en dat het uiteindelijk toch goed gaat
6 dagen geleden
Reactie op femke91
Hij ligt nu in de puckababy piep dat gaat nog goed, de mini is hij nog erg ...
Oh! Ja in de mini kunnen ze idd nog meer bewegen dan in de piep🙈 doe je wel eens aan samen slapen? Als Onze dochter onrustig is en ze ligt bij ons leg ik wel is mn handen op haar handjes en dan valt ze ook rustig in slaap
6 dagen geleden
Hier ook uitgebakerd. Slaapt nu op z'n zijtje met een veilig knuffeltje in zn handen om te friemelen(die z'n neus niet kan afdekken) en op het matrasje zo'n topper van aerosleep. Ging hier verbazingwekkend goed maar wel echt alleen doordat hij op z'n zij ligt. Op z'n rug is het niks. En als hik gaat slapen leggen we een handdoekje in z'n rug en als die slaapt halen we die weg. Hoop dat jullie een manier vinden komt goed!
6 dagen geleden
Puckababy mini is hier ook een aanrader. Ja op het begin heb je dan een baby die wat meer beweegt, maar niet helemaal de handen vrij heeft. Zodra ze hieraan gewend zijn, kun je via de ritsjes de armpjes naar buiten doen. Zo heb je niet gelijk heftige slapeloze nachten, maar kan je afbouwen met iets meer slaap. Alle beetjes helpen denk ik dan maar. Succes het komt goed🤗
5 dagen geleden
Weet je zeker dat het op de opvang niet ‘mag’ ? Bij ons kan ik gewoon de puckababy mini meegeven naar opvang (zolang die nog niet omrolt natuurlijk). Uiteraard moet je vanzelf een keer afbouwen als ze gaan omrollen, maar wie weet duurt dat nog eventjes en issie er dan ook meer klaar voor.
5 dagen geleden
Je zou je zoontje snachts nog ingebakerd kunnen laten slapen en met de dutjes overdag rustig gaan oefenen zonder het inbakeren. Dat scheelt misschien wat slapeloze nachten 😅
3 dagen geleden
Reactie op Charis91
Heb je de love to dream slaapzak al geprobeerd? Mijn zoontje lag ook eerst ...
Dit wilde ik ook zeggen! Via Aliexpress kun je deze ook kopen. Ik vond de kwaliteit super goed! En wij hoefden de mouwtjes niet eens af te ritsen, zijn cold Turkey op de slaapzak van HEMA overgegaan. Deze is maat 68-80 en onze zoon zit in maat 62, dus is erg groot nog. Dat maakt dan ook dat hij z’n handjes niet mega goed bij z’n gezicht kon doen haha.
2 dagen geleden
Wij zijn nu ook aan het afbouwen en het slaapzakje van fedde en kees is echt super! Het dekentje vindt ze helemaal niks maar sinds ze in het slaapzakje ligt wordt ze in de nacht zelfs minder wakker