16 Reacties
2 maanden geleden
Wandelen zou ik toch maar gewoon met de draagzak doen als het kan. Dat scheelt zo veel stress. Qua maxicosi. Heb je al geprobeerd om een een kussentje in te doen? Dekentje onder te leggen? Misschien ligt hij net niet lekker? En heeft hij een speentje? Zo ja kan je de maxicosi eventueel op de bijrijdersstoel doen met de aitbag uit zodat je er zelf bij kan om een speentje erin te stoppen…. Maar het is echt verschrikkelijk. Mijn oudste had dit ook in de auto waardoor autorijden altijd stressvol was. Op een gegeven moment was het wel over gelukkig
2 maanden geleden
Misschien totaal wat anders, maar onze zoon wil graag de wereld in kijken. Liggen in de kinderwagen is dan saai. Misschien in de maxicosi op de kinderwagen, als dat kan? Dan zit hij iets meer rechtop 🙃
2 maanden geleden
Reactie op kich
Wandelen zou ik toch maar gewoon met de draagzak doen als het kan. Dat sche ...
Hoe lang heeft die fase bij jullie ongeveer geduurd? 🥺
Nee, speentje accepteert hij niet en inderdaad alles al geprobeerd qua dekentjes en kussentjes 😅 Op een gegeven moment wil je autorijden gewoon vermijden, maar we hebben veel familie en vrienden verder weg wonen en ontkomen er dus ook niet aan.
2 maanden geleden
Kun je ook eerder terug naar se osteopaat? Ik had 1,5 week tussen de afspraken en heb na 5dgn gebeld of ik niet eerder kon komen want was weer terug bij af.
De osteopaat gaf toen aan dat de eerste behandeling altijd wat minder diep gebeurd, pas bij de 2e en 3e behandeling gaat hij dieper op de weefsels werken. Wie weet kun je het vervroegen?
2 maanden geleden
Wat vervelend voor je!! Heel logisch dat je radeloos bent dan… Maar weet wel dat het heel normaal is dat kindjes rond de 6 weken een enorme huilpiek kunnen krijgen en dat lang/veel/intens huilen normaal is. Ook zonder reden… na de 6 weken neemt het dan weer af dus hopelijk is dat bij jullie ook gewoon het geval en ben je er bijna vanaf :)
2 maanden geleden
Reactie op Bloempje51
Kun je ook eerder terug naar se osteopaat? Ik had 1,5 week tussen de afspra ...
Nee dat gaat niet lukken helaas, ze is alleen open op dinsdag en donderdag en as dinsdag is de afspraak al. Ik vind het ook gewoon zo zielig voor hem dat hij blijkbaar ergens last van heeft 😔
2 maanden geleden
Reactie op Bollie3003
Wat vervelend voor je!! Heel logisch dat je radeloos bent dan… Maar weet we ...
Ja misschien heb je ook wel gelijk.. Ik vind het ook zo zielig voor hem om hem zo verdrietig te zien. Ik ken dit ook helemaal niet van onze eerste, dat was echt de chillste baby ooit. Hopelijk zijn we hier snel doorheen 🤞
2 maanden geleden
Hier hetzelfde, het is onze derde dus zitten dan met kleuter, peuter en krijsende baby in de auto😵💫😵💫😵💫. Waar het kan vermijd ik dit nu echt even. In de wandelwagen hetzelfde, maar het lijkt te helpen als ik haar op haar buik leg. Daar moet je je goed bij voelen, maar hier werkt het in ieder geval en slaapt ze ook nog eens door als ik haar stil zet op plek van bestemming. Op haar rug schrikt ze dan direct wakker..