7 Reacties

2 maanden geleden

Zal niet te groot zijn, maar wellicht wel groot ogen. Mijn baby’s krijgen altijd een wat dikkere kont in deze luiers haha, maar ik gebruik nu ook maat 2 bij mijn zoontje van nu 6 kilo en doe dit al wel een tijdje. Denk dus dat het wel kan voor het opvangen van de plas etc in elk geval.

2 maanden geleden

Ons meisje is 4,3 kilo en zijn over op luiers pampers 2 op advies van het ziekenhuis omdat de luier echt in de buurt van het naveltje moet zijn, ik plak de plakkers zelfs overelkaar omdat ze zo smal is. Maar haar beentjes en billetjes groeien wel heel hard.

2 maanden geleden

Reactie op Kleineeee

Ons meisje is 4,3 kilo en zijn over op luiers pampers 2 op advies van het z ...
Ja ik had laatst een heeeele batch maat 1 ingekocht van Pampers en realiseerde me pas later dat hij daar al bijna uit zou groeien. Dus nog even opmaken en dan dus of op maat 2 van Pampers over, of op R&F. Die zijn in de aanbieding (1+1) 0,06€ per luier goedkoper dan Pampers (in dezelfde aanbieding), eindstand is dat toch een verschil van bijna 15€ per maand obv 8 luiers per dag.

2 maanden geleden

Ik zie nu trouwens dat je je geld terug krijgt als je niet tevreden bent dus ik ga het proberen! https://www.rascalsbaby.com/nl-nl/money-back-guarantee

2 maanden geleden

Wij zijn er heel blij mee. In Kruidvat luiers of pampers lekt onze ‘smalle’ zoon weleens door, bij R&F niet!

2 maanden geleden

Reactie op Siemonaaa

Wij zijn er heel blij mee. In Kruidvat luiers of pampers lekt onze ‘smalle’ ...
Aaah goed om te horen, dankje! Zijn nu 1+1 bij trekpleister :)

2 maanden geleden

Wij gebruiken r&f voor onze peuter. Vinden deze luiers echt super fijn! Ze ruiken ook minder dan de kruidvat luiers.