6 Reacties

4 maanden geleden

Zou zomaar kunnen inderdaad. Wat is de reden dat hij zijn fles niet leegdrinkt? Is die dan bijvoorbeeld in slaap gevallen? Wij doen nu tussendoor verschonen waardoor hij daarna de fles wel weer drinkt. Soms ook niet hoor 🤭

4 maanden geleden

Ja dat doe ik ookal maar dan nog wil die niet meer. Hy tuft het net zohard uit en kijkt heel vies haha. Flesje alweer iets opgewarmt kijken of dat hielp maar ook niet helaas.

4 maanden geleden

Hier ook regeldag gehad rond dag 8 (en niet de gebruikelijke 10-14)

4 maanden geleden

Reactie op Veldhuizen

Ja dat doe ik ookal maar dan nog wil die niet meer. Hy tuft het net zohard ...
Oh 🤣 ja dan is t soms lastig haha

4 maanden geleden

Hier ook de regeldag al gehad met dag 6. Regeldagen zijn gemiddeld. De ene baby is daar al eerder mee bezig dan de andere. Zelfde als met de sprongetjes. Kan ook wel is een aantal dagen verschillen. Gewoon lekker je kleintje blijven volgen dan komt alles goed🩷

4 maanden geleden

Klinkt voor mij eigenlijk als een hele normale baby. De maagjes van een pasgeboren baby zijn nog maar zo klein, waarschijnlijk geeft je kindje gewoon heel goed aan wanneer hij vol zit. Iedere 2 uur is ook echt heel normaal. Pittig, dat wel, maar je gewoon er aan overgeven en je kindje volgen werkt het beste. Ze weten zelf het beste wat ze nodig hebben. 😊