47 Reacties
één maand geleden
Ik heb dit bij mijn vorige bevalling gehad, maar ik vroeg om narcose. (Dat kan ook als je BV geeft.) was geen probleem.
Bij mij was alles in 1x weg.
Ik las in mijn verslag dat ze begonnen met een hysteroscopie maar werd toch een curettage. Ik had vrij snel erna geen geen bloedingen meer en had eigenlijk weinig last erna.
één maand geleden
Hi allemaal,
Ik ben toevallig donderdag onder narcose geweest om het restje placenta weg te laten halen, ik vond de ingreep zelf best mee vallen wat menstruatie krampen tot nu toe. Ik bloed nauwlijks
Mijn klachten voor die tijd waren menstruatie krampen en buikpijn vooral snachts.
één maand geleden
Reactie op Lisa17N
Hi allemaal,
Ik ben toevallig donderdag onder narcose geweest om het restje ...
Was het bij jou nog een grote rest dat ze dit onder narcose gedaan hebben? Ik vind het zo gek dat er zoveel verschil in zit qua pijnstilling, van paracetamol tot volledige narcose.
één maand geleden
Reactie op Lisa17N
2 bij 3 cm. Ik kon kiezen of volledig onder narcose of half maar ik dacht d ...
Haha ja snap ik! Als ik mocht kiezen zou ik ook wel iets van pijnstilling willen, maar dat werd hier niet eens voorgesteld als optie. Heb jij dan echt een curretage gehad of hysteroscopie?
één maand geleden
Reactie op Evaa1991
Haha ja snap ik! Als ik mocht kiezen zou ik ook wel iets van pijnstilling w ...
Hysteroscopie heb ik gehad wel met een stompe currete hebben ze alles weg gehaald als goed is.
Wat gek dat je niet kan kiezen wat voor pijnstilling. Misschien omdat er bij mij ook al een infectie zat
één maand geleden
Ik heb dit ook gehad.. 10 dagen na de bevalling kreeg ik 40 graden koorts en toen bleek het om een placenta rest te gaan. Ik kreeg een antibiotica en na 1.5 dag “inwerktijd” moest ik onder narcose om het weg te laten zuigen en toen nog een week antibiotica slikken. Bij mij was de optie narcose of ruggenprik, maar geen optie zonder pijnstilling. Wellicht andere situatie vanwege de koorts en korter na de bevalling?
één maand geleden
Ik ben 5 dagen na me bevalling geopereerd. Was met spoed opgenomen in de avond en volgende ochtend was ik al eerste aan de beurt. Ik had geen keus qua medicatie, was volledige onder narcose. Dus ik heb er niks van meegekregen haha.
Was gelijk gelukt, wel veel bloed verloren bij bevalling + operatie. Dus had een ijzerinfuus gekregen.
Heb daarna nog 5 weken bloed gehad laatste 2/3 weken veegbloed maar dat was denk van me bevalling nog.
Ik had gelijk na me operatie minder last van na weeën. Daarvoor waren ze mega heftig, na me operatie heeft het nog 1/2 weekjes geduurd, maar heel lichtjes.
Pijn die ik daarna voelde was wel heftig, maar ben ook gehecht denk dat het daarvan is.
Wel vervelend dat ze hier pas na 8 weken achterkomen. Hoop dat je er weinig van gaat merken en snel herstelt.
één maand geleden
Reactie op kyraxxx
Met een inwendige echo. Ik heb last van geelgroenige afscheiding, zonder da ...
Vraagje, heb jij eerst nog een kweek gehad?
Ik ben inmiddels 2 kuren verder voor bacteriele vaginose en het gaat niet over. Inmiddels ook tussendoor bloedverlies niet een beetje maar flink. A.s. vrijdag nogmaals voor een kweek omdat ze toch nog steeds denken aan bacteriele vaginose
Loop bij de huisarts.
Maar nu ik jou verhaal lees denk ik, zou het kunnen dat dit bij mij ook speelt?
één maand geleden
Reactie op JvDalen
Vraagje, heb jij eerst nog een kweek gehad?
Ik ben inmiddels 2 kuren verde ...
Ja, tijdens de ingreep 2 weken geleden nogmaals kweek maar was wederom negatief. Het restje is nu weggehaald, maar de afscheiding blijft toch die rare kleur… Volgende week donderdag heb ik een telefonische afspraak met de gynaecoloog. Vind het heel vervelend, dacht namelijk dat de placenta rest de oorzaak zou zijn. Enige wat ik nu kan bedenken is dat er nu nog een wondje in m’n baarmoeder zit (net als na gewone bevalling) en dat dit de afscheiding veroorzaakt, maar dan zou het de komende weken beter moeten worden. Zou het zeker na laten kijken! Want als het niet reageert op antibiotica, is er dus iets anders aan de hand.
één maand geleden
Reactie op kyraxxx
Ja, tijdens de ingreep 2 weken geleden nogmaals kweek maar was wederom nega ...
Hey! 1 week na mijn ingreep van placents verwijdering had ik dit ook. Het bleek een baarmoederslijmvliesontsteking te zijn. Ik heb hier voor een antibiotica kuur gekregen. Misschien heb jij ook wel zo iets maar dan de verkeerde soort antibiotica
één maand geleden
Reactie op Lisa17N
Hey! 1 week na mijn ingreep van placents verwijdering had ik dit ook. Het b ...
Ben daar inderdaad ook bang voor. Ik bel volgende week met de gynaecoloog. Had jij verder andere klachten? Want voel me niet ziek ofzo, geen buikpijn… het is alleen die rare afscheiding