47 Reacties

één maand geleden

Reactie op kyraxxx

Ben daar inderdaad ook bang voor. Ik bel volgende week met de gynaecoloog. ...
Ik had ook geen koorts, alleen als ik mijn buik aanraakte deed het wel pijn.of mijn dochter op mijn buik zette. De arts vond het ook vreemd dat ik geen koorts had maar blijkbaar is mijn lichaam zo haha. Nu na de kuur is het gelukkig over

één maand geleden

Reactie op Lisa17N

Ik had ook geen koorts, alleen als ik mijn buik aanraakte deed het wel pijn ...
De gynaecoloog heeft 2 weken terug met een hysteroscopie het stukje weggehaald, dus hopelijk kan ze dan ook zeggen hoe het er uit zag. Ga dit even met haar overleggen. Weet je nog welke kuur je hebt gekregen?

13 dagen geleden

Reactie op kyraxxx

De gynaecoloog heeft 2 weken terug met een hysteroscopie het stukje weggeha ...
Goedenavond, Is er inmiddels bij jou al meer duidelijk over waar de afscheiding vandaan komt?

8 dagen geleden

Reactie op JvDalen

Goedenavond, Is er inmiddels bij jou al meer duidelijk over waar de afschei ...
Nee helaas niet! Ik heb nog telefonisch contact gehad met de gynaecoloog. Omdat de kweek negatief was en het er verder goed uitzag tijdens het onderzoek, hebben we nu afgesproken af te wachten. Ze heeft het vermoeden dat het nog komt door hormonen, ik heb ook nog geen menstruatie gehad (nu ruim 2 weken gestopt met kolven, daarvoor paar weken fulltime gekolfd en langzaam afgebouwd). Ik hoop dat die menstruatie alles een beetje “herstelt”. Mocht ik in januari nog geen menstruatie hebben gehad, moet ik weer contact opnemen! Hoe is het bij jou?

8 dagen geleden

Reactie op kyraxxx

Nee helaas niet! Ik heb nog telefonisch contact gehad met de gynaecoloog. O ...
Aah wat vervelend zeg, hopelijk doet de menstruatie zijn werk dan inderdaad! Ik ben inmiddels bij de gynaecoloog geweest en daar werd een stukje wild vlees ontdekt afkomstig van de hechtingen. Deze veroorzaken de afwijkende afscheiding en geur. Deze is weggeknipt en aangestipt Hopelijk hersteld het nu 🤞

8 dagen geleden

Reactie op JvDalen

Aah wat vervelend zeg, hopelijk doet de menstruatie zijn werk dan inderdaad ...
Oh wat fijn dat er wel iets is gevonden! Hopelijk herstelt het snel inderdaad!! Zat dat stuk wild vlees dan inwendig?

8 dagen geleden

Reactie op kyraxxx

Oh wat fijn dat er wel iets is gevonden! Hopelijk herstelt het snel inderda ...
Ja klopt, heb inwendig heel wat hechtingen gehad