39 Reacties

2 maanden geleden

Zo goed gegroeid jouw zoon! Elk kindje heeft z’n eigen curve….. Onze zoon was 55 cm / 4055 gr bij de geboorte, en nu bij bijna 8 maand 74 cm en 9,5 kg

2 maanden geleden

Reactie op BemoedigendeDroom221355

Zo goed gegroeid jouw zoon! Elk kindje heeft z’n eigen curve….. Onze zoon w ...
Wow ook al zo’n reus! Super leuk om te lezen

2 maanden geleden

Ik heb hem vandaag ook moeten wegen bij de huisarts vanwege z’n antibiotica haha. Maar schrok even. 10.1 kg en ongeveer 74 cm. Hij is al net zo groot als mijn dochter toen ze 14 maanden was😂🙈

2 maanden geleden

Reactie op Carolinexx

Ik heb hem vandaag ook moeten wegen bij de huisarts vanwege z’n antibiotica ...
Bij z’n geboorte was hij 3610 en 51 cm

2 maanden geleden

Hier ook een flinke beer. 4410 bij geboorte en inmiddels zeker 10 kilo. Merk dat hij fysiek ook beresterk is, kruipt en cruised al. Heb er zowat een hernia van 😅

2 maanden geleden

Hier met 5 kilo geboren en inmiddels (bijna 8 maanden) 10kg. Hem tillen is echt een workout

2 maanden geleden

Hier ook! 81 cm en 11 kg. 😂❤️

2 maanden geleden

Hier een reuze dame, met 5 maanden voor het laatst gewogen en toen bijna 9 kilo. Inmiddels 8 maanden, zal haar morgen eens thuis op de weegschaal zetten maar gok dat ze ruim over de 10 kilo heen zit 😆

2 maanden geleden

Hier ook net een pyjama maat 86-92 aan gedaan.. die had zijn broer aan na zijn eerste verjaardag 🤣.. hij is nu 8 maanden..

2 maanden geleden

Reactie op Rebecca R

Hier ook net een pyjama maat 86-92 aan gedaan.. die had zijn broer aan na z ...
Hahahah heel herkenbaar! Wij zitten hier al op de op één na grootste maat luier, neefje die nu 2,5 jaar is draagt dezelfde maat 😂

2 maanden geleden

Reactie op L1993H

Hier ook! 81 cm en 11 kg. 😂❤️
Wow 81cm! Echt een joekel 😂👏🏼

2 maanden geleden

Hier ook een lekker spekkie! Heeft al weken rompers is maar 86&92 aan.. 😅 grote broer van 2 past die ook nog (net) en zit in dezelfde luier maar als grote broer🤣. Woog met 6 mnd bijna 10kg. Over twee weken moeten we weer, dan is hij 8 maand.. ben benieuwd Grote broer was rond dezelfde periode net zo groot en zwaar en nu 'gelukkig' een mooi slank jochie. Iets met mama heeft vette melk 🐮

2 maanden geleden

Wat een grote baby's allemaal! Bijzonder hoe dat allemaal gaat toch 😄 ik vond ons ventje al groot, krijg er ook altijd veel opmerkingen over. Hij is nu 7,5 maand en 2 weken terug was hij 70 cm en 9 kg.

2 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Wat een grote baby's allemaal! Bijzonder hoe dat allemaal gaat toch 😄 ik v ...
Hij was bij geboorte 52 cm en 3800 gr. Een week eerder gehaald, o.a. door verwachting zeer grote baby. Dat viel wel mee dus 😅

2 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Wat een grote baby's allemaal! Bijzonder hoe dat allemaal gaat toch 😄 ik v ...
Vind die opmerkingen ook altijd vrij bijzonder want wat wil je met een partner die bijna 2 meter is 🤣🫠

2 maanden geleden

Een van onze tweeling is ook een grote jongen, hij werd geboren met 1400 gram en woog op zijn laagste punt 1250 gram, inmiddels is hij 7.5 maand gecorrigeerd en 9.5 kg 😊

2 maanden geleden

Reactie op Boomklevertje

Hier een reuze dame, met 5 maanden voor het laatst gewogen en toen bijna 9 ...
Net even op de weegschaal gezet, 10.9 kilo met 8 maanden. Poging gedaan tot de lengte opmeten maar dat was nogal een uitdaging, ongeveer 75 cm denk ik. Zit nu in kleding maat 74. Hopelijk niet de enige vrouwelijke reuzenbaby 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Vind die opmerkingen ook altijd vrij bijzonder want wat wil je met een part ...
Maar het is nooit goed 😂 hier eentje van 7,5 maand en 6,5 kilo. Vindt iedereen weer te klein 😉

2 maanden geleden

Hier ook een dikkie Met 6 maanden 9.9 kg.. CB wilde dat ik een fles minder bv gaf, maar ik heb dat advies niet overgenomen. Ze drinkt al weinig. Woensdag heeft ze weer een controleafspraak bij cb. Eens kijken wat ze dit keer te zeggen hebben 😵‍💫

2 maanden geleden

Reactie op Amsterdam01

Hier ook een dikkie Met 6 maanden 9.9 kg.. CB wilde dat ik een fles minder ...
Ah nog een meisje, gelukkig 😅 Wij kregen met 3 maanden al dat ze wel wat minder mocht drinken. Nou dat dacht ik dus niet, we voeden volledig op verzoek en blijven we ook doen. Vandaan een verjaardag waar mijn nichtje van 3 ook was, die is een kilo zwaarder dan onze dame van 8 maanden 🤣