30 Reacties
één maand geleden
Reactie op Naomi836
Ik geef het nu al 2 weken en meneer slaapt veel beter ik geef het voor het ...
Rijstebloem is niet goed om elke dag te geven, weet niet of je dat al weet? En dus zeker geen 2 keer per dag 🙈
https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/wat-voor-pap-kan-ik-geven-aan-mijn-baby-.aspx
één maand geleden
Ik geef het net (ze is net 4 maanden). Een paar dagen geleden heb ik 40ML pap gegeven, morgen krijgt ze 60ML etc. Ze mogen niet elke dag rijstebloem dus ik heb ook haver (BioBim). Die ga ik ook langzaam introduceren. Ik geef het in de ochtend zodat als ze kramp krijgt ik erbij ben. Als het ooit goed gaat en opgebouwd is dan ga ik de pap fles misschien naar de avond verplaatsen of ik hou het als ontbijt. Dat bekijk ik nog!
één maand geleden
Reactie op Charis91
Ik wil hier binnenkort ook mee gaan beginnen. Eigenlijk als ik van 5 naar 4 ...
Haverpap zou wel elke dag mogen. Maar ik vraag me wel af waarom de meeste zo graag rijste/haver pap wille geven? Ik heb dat mijn oudste dochter nooit gegeven. Alleen melk is voldoen, daarnaast fruit en groente aanbieden. Pap is echt een onnodige toevoegen met talloze suikers.
één maand geleden
Kan je zeker mee beginnen. Ik ben maandag begonnen met een papflesje in de ochtend en hij was gisteren 4 maanden. Deed eerst 1 klein schepje en nu 2. Totaal mogen er 3 schepjes in. (Heb ik zelf afgemeten).
Er wordt gezegd dat je niet elke dag rijstebloem mag geven. Maar had laatst een artikel dat het bij rijstebloem meevalt omdat baby producten moeten voldoen aan bepaalde keurmerken. En mijn oudste heeft ook 3 maanden lang elke ochtend een pap flesje gehad.
één maand geleden
Ik heb bij mijn 2 zoontjes elke avond een papfles gegeven (zijn nu 5 en 3). Ze sliepen daarna gelijk langer, geen fabeltje hier dus. Dochter is bijna 4 maanden, maar slaapt heel goed en heeft niet zoveel honger, dus ik wacht even nu. Wel langzaam introduceren ivm mogelijke krampjes :)
één maand geleden
Reactie op mandy123456788
Ik heb bij mijn 2 zoontjes elke avond een papfles gegeven (zijn nu 5 en 3). ...
Bij mij werkt het ook maar dan juist in de ochtend om de tweede fles te rekken. Beide zoontjes sliepen al vroeg door, maar juist in de ochtend minder verzadigd. Dus ik geloof er idd ook wel in. 😊