30 Reacties

één maand geleden

Ik heb toevallig net een bordje pap gemaakt met rijstebloem. Mocht ook een haver papje maken maar dat vond hij echt niet lekker

één maand geleden

Reactie op femke91

Ik heb toevallig net een bordje pap gemaakt met rijstebloem. Mocht ook ee ...
Ja ik ben alleen bang voor krampjes

één maand geleden

Wat is het doel van rijstebloem? Nog nooit van gehoord namelijk

één maand geleden

Ik geef het nu al 2 weken en meneer slaapt veel beter ik geef het voor het slapen en dan de eerste ochtend fles omdat meneer zoon honger heeft

één maand geleden

Reactie op Framblijtje

Wat is het doel van rijstebloem? Nog nooit van gehoord namelijk
Het is meer om kennis te maken met een andere smaak dan melk en het is heel licht verteerbaar

één maand geleden

Reactie op Naomi836

Ik geef het nu al 2 weken en meneer slaapt veel beter ik geef het voor het ...
Ah oké en was je gelijk met 4 maanden begonnen of bijv 4 maanden en paar dagen/weken

één maand geleden

https://app.springcast.fm/player/episode/22439?theme=springcast

één maand geleden

Reactie op rs2024

Ah oké en was je gelijk met 4 maanden begonnen of bijv 4 maanden en paar da ...
Gelijk met 4 maanden meneer at namelijk heel veel en was nooit vol met pap heeft hij sneller volgevoel

één maand geleden

Reactie op Naomi836

Ik geef het nu al 2 weken en meneer slaapt veel beter ik geef het voor het ...
Rijstebloem is niet goed om elke dag te geven, weet niet of je dat al weet? En dus zeker geen 2 keer per dag 🙈 https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/wat-voor-pap-kan-ik-geven-aan-mijn-baby-.aspx

één maand geleden

Reactie op Beanie85

Rijstebloem is niet goed om elke dag te geven, weet niet of je dat al weet? ...
Oow hier rijsten bloem en meergranen pap dus zal vast goedkomen 😁 . Mijn andere kids kregen altijd pap vles voor het slapen . En in overleg gegaan met consultatie buroo

één maand geleden

Ik geef het net (ze is net 4 maanden). Een paar dagen geleden heb ik 40ML pap gegeven, morgen krijgt ze 60ML etc. Ze mogen niet elke dag rijstebloem dus ik heb ook haver (BioBim). Die ga ik ook langzaam introduceren. Ik geef het in de ochtend zodat als ze kramp krijgt ik erbij ben. Als het ooit goed gaat en opgebouwd is dan ga ik de pap fles misschien naar de avond verplaatsen of ik hou het als ontbijt. Dat bekijk ik nog!

één maand geleden

Ik wil hier binnenkort ook mee gaan beginnen. Eigenlijk als ik van 5 naar 4 flessen ga en dan de laatste fles de papfles doen. Maar als dit niet elke dag mag, wat kun je dan nog meer geven? Of vanaf wanneer mag het wel elke dag?

één maand geleden

Waarom zou je dit willen? ☺️

één maand geleden

Reactie op Charis91

Ik wil hier binnenkort ook mee gaan beginnen. Eigenlijk als ik van 5 naar 4 ...
Haverpap zou wel elke dag mogen. Maar ik vraag me wel af waarom de meeste zo graag rijste/haver pap wille geven? Ik heb dat mijn oudste dochter nooit gegeven. Alleen melk is voldoen, daarnaast fruit en groente aanbieden. Pap is echt een onnodige toevoegen met talloze suikers.

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Waarom zou je dit willen? ☺️
Mijn kind is al sinds geboorte niet verzadigd ze drinkt elke 2/3 uur en ze krijg kunstvoeding dus dat is echt niet oké we hebben net een flesje gegeven en ze leek echt verzadigd er door :)

één maand geleden

Kan je zeker mee beginnen. Ik ben maandag begonnen met een papflesje in de ochtend en hij was gisteren 4 maanden. Deed eerst 1 klein schepje en nu 2. Totaal mogen er 3 schepjes in. (Heb ik zelf afgemeten). Er wordt gezegd dat je niet elke dag rijstebloem mag geven. Maar had laatst een artikel dat het bij rijstebloem meevalt omdat baby producten moeten voldoen aan bepaalde keurmerken. En mijn oudste heeft ook 3 maanden lang elke ochtend een pap flesje gehad.

één maand geleden

Reactie op Lovexsharon

Kan je zeker mee beginnen. Ik ben maandag begonnen met een papflesje in de ...
Top bedankt voor je duidelijke verhaal !

één maand geleden

Ik heb bij mijn 2 zoontjes elke avond een papfles gegeven (zijn nu 5 en 3). Ze sliepen daarna gelijk langer, geen fabeltje hier dus. Dochter is bijna 4 maanden, maar slaapt heel goed en heeft niet zoveel honger, dus ik wacht even nu. Wel langzaam introduceren ivm mogelijke krampjes :)

één maand geleden

Reactie op mandy123456788

Ik heb bij mijn 2 zoontjes elke avond een papfles gegeven (zijn nu 5 en 3). ...
Bij mij werkt het ook maar dan juist in de ochtend om de tweede fles te rekken. Beide zoontjes sliepen al vroeg door, maar juist in de ochtend minder verzadigd. Dus ik geloof er idd ook wel in. 😊

één maand geleden

Heb het gister avond voor het eerst gegeven maar denk dat de slaapregressie toch de overhand neemt wat betreft doorslapen :)