4 Reacties
2 maanden geleden
Hier vanaf zondag proberen om vaste tijden aan te houden voor de flessen. Gaat best goed, Gisteren een keer tussendoor 60 gegeven en dat ging best goed. Ook na de fles van 7 op bed gelegd en vanaf dat moment doe ik op verzoek. Vanacht sliep hij door tot half 2 en daarna weer mooi optijd voor de fles van 7.
Ik ben er nu pas mee begonnen omdat de oudste nu weer paar dagen in de week naar de opvang gaat en dan moet ik ze toch allebei om 7 uur uit bed halen 😜
Overdag leg ik hem in bed als dat beter uitkomt, omdat daar de camera staat bijv. Maar verder laten we hem op de kussens op de bank erbij of in de box als ik er toch bij blijf
2 maanden geleden
Wij zijn er denk ik mee begonnen vanaf week 6. Hij is nu bijna 8 weken oud. Het voeden is nu overdag om de 5 uur en dat gaat eigenlijk prima. Maar er zitten ook nog wel eens dagen tussen dat die toch wat eerder komt.
Dutjes doet hij nu overdag in bed omdat hij in de box minder diep slaapt. Ik vond dat echt niet leuk maar alles voor je kindje 🙈
Ik zou er lekker mee beginnen wanneer je er klaar voor bent of wanneer je kindje er klaar voor is.
2 maanden geleden
Onze dochter is nu 6 weken, voeden doen we nog steeds op verzoek maar merken dat ze nu zelf een beetje een ritme te pakken heeft.
Sinds vandaag begonnen met wat slaapjes in de cosleeper, ook hier wanneer we merken dat ze moe is en niet op vaste tijden.