7 Reacties

10 dagen geleden

Haha, hier precies hetzelfde. Van de korte dutjes, tot de lange dutjes bij mn moeder en de tijden dat hij snachts komt. Alleen ik geef volledige borstvoeding. Hele slechte timing met beginnen aan werken! Volgens mij is dit de 4 maanden slaaptegressie/sprong 4. Goeie nieuws is wel dat dit tijdelijk zou moeten zijn 😅

10 dagen geleden

Yes, slaapt lichter vanaf 4 maanden. Overdag zoveel mogelijk in de draagzak de dutjes om wat meer te slapen s nachts. Ze hebben dan ook echt honger s nachts. Even doorheen allebei

10 dagen geleden

Ze maken ongeveer 12-13 uur overdag Inc dutjes. Dus dan kun je de bedtijd eventueel aanpassen

10 dagen geleden

Heel normaal rond deze leeftijd, ze zitten rond deze leeftijd ook volledig in de sprong, ontwikkeling als een razende en ze moeten alle dingen weer koppelen aan wat ze dachten dat normaal is maar t niet is🥰 Hier sinds t weekend wat meer spugen, groene ontlasting en wat meer onrust net drinken. Slapen in de nacht gaat vaak goed, maar de fles in de avond is weer terug van weggeweest... Meestal tussen 9 en 10 wordt ze wakker voor de fles en gaat tussen half 7 en 7 naar bed. Na de ochtend start is ze ook vrij snel weer moe (max n uur) en dan maakt ze n dit van vaak 1 a 1.5. in de middag verschilt t. Soms van 12 tot 3 en dan pas om half 7 weer met een power nap van n kwartier a 20 min rond half 5 de nacht in. Soms is t van 12 tot 2 en van 4 tot 5 en dan om 7 t bed in voor de nacht. Yinthe slaapt wanneer ze wil slapen en geen vaste bedtijd voor dutjes. Maar dit is echt heel normaal haha en hier is t prima te doen met de combinatie werk, t is alleen optijd naar je bed ipv tot 11 a 12 op blijven en rond 6 er weer uit 😂

10 dagen geleden

Qua slapen in de nacht super herkenbaar.. slapen is echt waardeloos voor ons tegenwoordig haha

10 dagen geleden

Precies hetzelfde hier, de verandering qua tijden in de nacht. Als ik pech heb komt ze om 02:00 ook nog een keer. Vanaf 05:00u is het echt aanmodderen tot een uur of 7 (en ik de dag begin voor haar).

8 dagen geleden

Onze dochter van rond de 4 maanden ook hoor. En sliep op de opvang ook beter dan thuis. Tot we na 45 minuten slapen overdag haar er niet uit haalden (ze huilde niet, maar was wel wakker) maar nog 2-3 keer met een speentje proberen of ze nog een doorslaapt en dat lukt nu bijna altijd.