Hallo!
Mijn zoontje sliep voorheen altijd na de fles van 19:00, dus rond 20:00 ging hij echt de nacht in. Hij kwam dan nog rond 3:00 voor een flesje en werd daarna tussen 7 en 8 wakker. Nu is het sinds een weekje dat hij wel nog steeds netjes rond 20:00 de nacht in gaat, maar word nu tussen 23:00 en 00:00 wakker voor een fles, waardoor hij om 5:00 klaar wakker is🙈 ik leg hem dan nog bij me in bed tot een uur of 7:00 maar dan is hij alleen maar aan het brabbelen en doet geen oog meer dicht. Hierna doet hij rond 8:30/9:00 weer een dutje van ongeveer 3 kwartier. In de middag doet hij dan ook nog 2 dutjes van ongeveer 3 kwartier, maar nooit langer dan een uur! Is dit normaal? Hij is verder wel gewoon hartstikke vrolijk na zijn dutjes gelukkig. Maar bij de opvang en als mijn moeder oppast slaapt hij minimaal een uur tot 2 uur tijdens zijn dutjes😅 en hij poepte altijd om de dag, maar nu is het sinds een week 3 keer op een dag. Ontlasting ziet er goed uit, ene keer donker groen, en andere keer weer wat gelig. Hij krijgt volledig KV (Nutrilon) volgende week beginnen we met oefen hapjes. Herkent iemand ook rond 4 maanden veranderingen?
Liefs