4 Reacties

9 dagen geleden

Mij dochter gaat naar de opvang altijd om 07:30 meestal rond 4/5/6 uur wordt ze wakker voor een voeding en dan kleed ik haar gelijk om

9 dagen geleden

De oudste gaat al naar de opvang, op dagen dat we niet weg moeten slapen ze wel eens wat langer maar als we wel wegmoetrn maak ik hem wakker zodat hij al fles kan krijgen voor we weggaan, meestal valt hij op de terugweg weer in slaap. Hij heeft nu zelf z'n bedtijd al aangepast. Eerst was het rond 9 uur dat hij pas moe en klaar was voor bed en nu is dan vaak tussen half 7 en 8 en daardoor heeft hij meestal wel 11 of 12 uur geslapen voor hij uit bed moet. Dus als het voor je planning nu al kan zou je hier inderdaad al mee kunnen beginnen zodat jullie er allebei al aan kunnen wennen😊

9 dagen geleden

Ik ben net een maand weer aan het werk, ik had besloten om niet eerder te beginnen met het vroege opstaan en besloot dat gewoon pas te doen vanaf het moment dat ik weer naar het werk ging. Die van mij kan ook heerlijk lui zijn en slapen tot half 10! Ik heb op dit moment aangepaste werktijden dus ik sta op om half zeven en neem dan even rustig de tijd om haar wakker te maken, even tien minuutjes knuffelen en kusjes geven en wanneer ik merk dat ze begint te lachen en echt wakker is dan kleed ik haar om en gaat m’n man met haar naar beneden. Ik werk een dag minder en m’n man ook maar we gaan er wel samen uit op de vrije dagen zodat we voor haar maar ook voor onszelf het ritme er even in houden. De eerste week was ze sochtends niet heel blij met me, maar inmiddels gaat het hartstikke prima! Ik denk dat ik meer moeite heb met het nieuwe ritme dan zij gelukkig.

9 dagen geleden

Je hebt straks de wintertijd mee, scheelt al een uur aanpassen :) succes vast!