3 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb deze buikpijn ook. Nooit in vlagen gehad maar heb het al weken in een constante vorm. Gewoon uren lang in de ochtend bijvoorbeeld 5 uur lang. Denk dat het je lichaam is die voorbereid maar echt rommelen denk ik niet want heb dit echt al 1,5 maand 🙃 Gisteravond ook gehad maar zet nooit door haha. Ben nu bijna 39 weken

4 maanden geleden

Hmm nee wel voorweeën die komen en gaan en niet altijd even leuk is. Echt pijn in de buik niet. Heb je de verloskundige even gebeld ? En als er niks op gang is misschien toch even de urine controleren. Succes!

4 maanden geleden

Ik heb dit gister ook gehad, constante pijn en kon niet plaatsen waar, wel dat het uitstraalde naar mn zij. Had afgelopen weken wel vaker buikpijnen maar dit was vooral onder. Dit leek hoger te zitten. Moet zo naar de vk en ga het even navragen Bij mn vorige bevalling dit ook gehad, constant buikpijn en daardoor herkende ik het niet als weeen en toen bleek een weeenstorm met een bevalling van 3 uur tot gevolg waarbij ik net het ziekenhuis heb gered😆 Gister zwakte het na een uurtje weer af dus het zal vast wat anders zijn geweest