28 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Hier inmiddels al dames bevallen? Ik ben over mijn uitgerekende datum heen ...
Helaas nog niet 40+2 nu, het rommelt wel heel erg vandaag al de hele dag vanaf 6 uur vanochtend maar er zit nog steeds geen regelmaat in...

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Ja! Heb sinds 38 weken veel voorweeen en harde buiken gehad. Het rommelde ontzettend! Met 39+5 namen de harde buiken toe, met 39+6 een voetreflexmassage gehad en met 40+0 precies bevallen :)

4 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Vanochtend na een super vlotte bevalling bevallen van ons 2e kindje na 40+5 weken. Begon gisteren met super misselijk en heel veel boertjes. Vanochtend tegen 6 uur wakker van de 1e krampjes en nog rustig kunnen douche en timen tot 8 uur. Hierna kwamen de weeen toch een stuk sneller en regelmatiger. Kwart voor 10 was de verloskundige er en om half 11 is ons ventje geboren.

4 maanden geleden

Ik heb ook al 2 weken gerommel en veel krampen. Ben nu 40.3 weken. Afgelopen donderdag gestript maar heeft niets gedaan helaas. Morgen moet ik weer terug en gaan ze nog een keer strippen. Twijfel heel erg of ik ingeleid wil worden volgend weekend of ik het nog even ‘aankijk’. Duurt zo lang 😩

4 maanden geleden

Reactie op Amy1990

Ik heb ook al 2 weken gerommel en veel krampen. Ben nu 40.3 weken. Afgelope ...
Ik heb dezelfde twijfel.. ik ga as woensdag vragen of ik gestript kan worden (hopelijk heb ik ontsluiting). Maar ben dan al 40+5. Wil eigenlijk ook wel alvast inleiden bespreken voor als strippen niet mogelijk is of mislukt. Zie mezelf niet doorlopen tot ver over die 41 weken..

4 maanden geleden

Fijn om te horen dat een aantal al zijn bevallen. Voor rest van de dames: ik leef met jullie mee. Ik dacht zelf dat het vandaag ging gebeuren. Hele ochtend weeen die in de middag steeds sterker werden. Toen ik, om te ontspannen en de weeen beter op te kunnen vangen, een douche nam namen de weeen mega snel af en rest van de avond niks meer gebeurd 😩🫠

4 maanden geleden

Heb ook al twee weken veel gerommel, is tweede zwangerschap. Gisteravond ineens weeën elke drie minuten en helemaal in mezelf gekeerd. Pijn was nog wel te doen. Verloskundige kwam meteen, en schoonouders voor t geval we naar het ziekenhuis moesten. Al twee cm ontsluiting maar het kakte weer compleet in. Sindsdien weer terug bij af met gerommel en soms een wee en dus weinig slaap vannacht. Ben 39+5 vandaag. Hopelijk gaat t niet dagen nog duren 😫

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Helaas nog niet 40+2 nu, het rommelt wel heel erg vandaag al de hele dag va ...
Het heeft doorgezet en met 40+3 was hij er om 5.27 s ochtends :)