14 Reacties

9 dagen geleden

Wij hebben ondertussen de box al opgeruimd en plaats gemaakt voor een grond box.. in ons geval veel praktischer..

9 dagen geleden

Ik denk dat je in de verkeerde groep zit onze baby's zijn 5 maanden. Ik zou voor vierkant gaan reden boxkleden zijn makkelijker te vinden

9 dagen geleden

Reactie op Chan98

Ik denk dat je in de verkeerde groep zit onze baby's zijn 5 maanden. Ik z ...
Mijn baby is ook al 5 maanden. Maar we hebben hier voor een co-sleeper gebruikt omdat hij daar niet in sliep. Nu is hij daar te groot voor. Dus vandaar.

9 dagen geleden

Reactie op C.L

Wij hebben ondertussen de box al opgeruimd en plaats gemaakt voor een grond ...
Mag ik vragen waarom dat praktischer is?

9 dagen geleden

Reactie op Mamavanbabyboy

Mijn baby is ook al 5 maanden. Maar we hebben hier voor een co-sleeper gebr ...
Bedoel je dan een box voor in te slapen? Een box word eigenlijk gebruikt voor spelen etc. Als je iets zoekt ter vervanging van cosleeper dan zou je over gaan op een ledikant🙈

9 dagen geleden

Mijn baby is ook al 5 maanden. Maar we hebben hier voor een co-sleeper gebr ...
Ah vandaar sorry. Wij hebben vierkant is makkelijker met boxkleden etc.

9 dagen geleden

Reactie op itisme01

Bedoel je dan een box voor in te slapen? Een box word eigenlijk gebruikt vo ...
Hahaha nee ik bedoel echt een box en geen ledikant. Hij slaapt in een ledikant. Maar omdathij de cosleeper niks vond hebben we die een tijdje gebruikt om in te laten spelen haha maar daar past hij nu niet meer in. Vandaar nu pas op zoek naar een echte box 😜

9 dagen geleden

Reactie op Chan98

Ah vandaar sorry. Wij hebben vierkant is makkelijker met boxkleden etc.
Geeft niet hoor

9 dagen geleden

Ik heb een vierkante inklapbare. Die vind ik fijn want je bergt hem zo op voor als je nog een tweede kind krijgt of als je een keer verjaardag oid hebt. En daarbij is het niet zo'n kolossaal ding.

9 dagen geleden

Wij hebben een ronde box! Vind het minder colossal aandoen als een vierkante box. Box kleden zijn prima te vinden voor een ronde box.

9 dagen geleden

Mag ik vragen waarom dat praktischer is?
Dan heeft ze der speelgoed en spulletjes en kan ze vrijuit rollen. (Ze rolt haar eigen van de babygym af en we hebben tegels😅). Moet wel zeggen dat we een hond hebben van 1,5 die een beetje aan het puberen is. Schat van een beest maar soms is hij ook geïnteresseerd in haar spulletjes🤣. Voor ons was dit gewoon een hele fijne oplossing.

9 dagen geleden

Wij hebben een vierkante/rechthoek. Rond is ook wel praktisch denk ik hoor maar ook stuk duurder wat ik zag, ook qua boxkleed. Bij ons staat een rechthoekige mooier dus daarvoor gekozen.

9 dagen geleden

Ligt aan je huis. Ik vind rond gezellig staan. Bij ons past een vierkante beter 😅

8 dagen geleden

Wij hebben een ronde, omdat we de ruimte er wel voor hebben en dit gewoon leuk vonden. Keuze qua boxkleed is dan wel heeeeeel beperkt. Voor je kindje maakt het geen fluit uit als je het mij vraagt.