40 Reacties
één maand geleden
Voor mij een hele simpele afweging, nu een paar dagen ongemak of een kans op echt ziek zijn met ziekenhuis opname en al..
één maand geleden
Hier precies hetzelfde. Ik ga hem wel gewoon de tweede dosis geven aangezien hij de eerste dosis nu al gehad heeft en er een hele grote kans is dat hij veel milder reageert op de tweede dosis.
Daarbij wegen de gezondheidsrisico’s niet op tegen de bijwerkingen, het is alleen maar goed dat het lijfje zich nu wapend tegen bacteriën e.d.
één maand geleden
Bij mij zoontje precies hetzelfde, sliep nachten van 9 uur door. Rota vaccin gehaald en heeeeeeel veel last van krampjes, hij was er eindelijk vanaf. Het was heel heftig maar het duurde gelukkig maar Max 4 dagen. Dus even geduld hebben.
Vannacht heeft hij voor het eerst weer doorgeslapen.
Door elke voeding doe ik druppels tegen krampjes van de Etos, ik doe er 5 meer in dit geval.
Ik zou je zeker wel aanraden het tweede vaccin te halen.
Ik neem aan dat je liever dit even mee maakt dan dan je kindje er niet meer is.
Heel veel succes!!
één maand geleden
Ik denk dat je er meer spijt van krijgt als je kindje rota ziekte krijgt en echt ziek word? Hier 3 dagen meer onrust door krampjes en daarna was het over. Ga zeker de tweede wel halen anders hebben we de eerste voor niks gehaald!
één maand geleden
Hier precies hetzelfde hoor! We moeten er even doorheen. De 2e dosis gaat hij ook krijgen, want anders was die eerst ook “voor niets” voor m’n gevoel haha.
Maar ik herken de hazenslaapjes en krampjes! Nog niet echt iets gevonden wat werkt tegen deze krampen.
één maand geleden
Ik twijfelde heel erg toch besloten het niet te doen ook omdat me oudste dochtertje het ook niet gehad heeft, ik las ook veel narigheid erover en me dochtertje nu van 7 weken oud is zo tevreden en doet het zo goed heeft nergens last van en slaapt al heerlijk door in de nachten, ik vertrouw erop dat het gewoon allemaal goed gaat❤️
één maand geleden
Hier ook het zelfde verhaal vorige week vrijdag gehad en nu nogsteeds drama. Ritme weg, slecht slapen en spugrn
één maand geleden
Het hoort ook gewoon een beetje bij een vaccinatie 🙈 ook bij de andere vaccinaties kunnen ze er een aantal dagen minder fit van zijn en reageert een kindje daar weer anders op.
één maand geleden
Hi allemaal, mijn dochter is 10 weken en vorig week dinsdag heeft zij het Rota vaccin gehad. De volgende dag heeft ze flink geslapen, en donderdag had ze dunne ontlasting. Sinds afgelopen weekend drinkt ze onrustig, draait haar hoofdje weg of slaat met haar handjes tegen de fles. Voorheen dronk ze 130 ml ( dronk daarvoor altijd goed) en nu bij elke voeding drinkt ze met veel moeite 90 ml. Sinds gisteren merken we dat ze na de voeding in de middag rond zes uur aan 1 stuk door huilt tot ze zelf in slaap valt, kan soms twee uren duren. Ze trappelt niet met haar beentjes en heeft ook geen gesloten vuistjes. Heeft ook geen spruw. Voorheen met de darmkrampjes kon ik het wel herkennen aan optrekkende benen etc. Nu weet ik even niet of het inderdaad aan het Rota vaccin ligt of niet. Herkent iemand dit?