5 Reacties
3 maanden geleden
Vaccin zijn druppeltjes. Bestaat al een tijd maar moest je er eerst voor betalen. Nu doordat het meer optreed is het opgenomen in het vaccinstie programma waardoor het gratis is. Wij doen het wel.
3 maanden geleden
Wat grappig, mijn oudste is van 3 sep 22.
Wij gaan hem nu wel gewoon doen. Ik ga ervanuit dat ze het vaccin niet zomaar toevoegen aan het vaccinatie programma.
3 maanden geleden
Mijn neef heeft zich 2 jaar geleden hard gemaakt voor dit vaccin via de media. Zijn dochtertje van 3 is hier toen aan overleden. Er werd gezegd dat het om geld ging dat het niet standaard in het vaccinatieprogramma zat. Daar zijn ze nu dus op terug gekomen en besloten om toch in te voeren ivm vele overlijdens van kindjes. Ben zelf ook altijd sceptisch geweest over vaccinaties maar toch denk ik ergens je vergeeft het jezelf nooit als het wel gebeurd..
3 maanden geleden
Hi ,
Vanwege vervelende ervaringen uit het verleden ,hebben wij intern besloten vaccinatie topics niet meer toe te staan op ons forum .
Voor de juiste informatie verwijzen we jullie liever door naar een zorgverlener of de informatie via de Rijksoverheid . Zo krijgt iedereen de juiste informatie . Wel zo veilig :)
Ik sluit je topic .
Liefs,
Jaleesa|Moderator