22 Reacties

2 maanden geleden

Volgens mij was koorts 1 van de bijwerkingen. Ik lees even mee, want mijn kleine zou volgende week het vaccin krijgen maar eerst even kijken wat mensen zeggen.. Ik kan je helaas geen tips geven, maar hoop dat het snel over is :)

2 maanden geleden

Het cb gaf ook aan dat ze wat huilerig zou worden. Ik heb inderdaad gehad dat ,e bij mij wilde zijn. Ik. Heb haar vooral afgeleid door alle kamers langs te gaan en te knuffelen

2 maanden geleden

Hier moet ze hem nog krijgen. Maar bij mij oudste plan ik vaccinaties altijd zo laat mogelijk op de dag, dan is de dag niet meer zo lang (misschien een tipje)

2 maanden geleden

Ons zoontje heeft vorige week het vaccin gehad en was daarna ook overstuur, misselijk en hij had last van diarree. Dit heeft twee dagen geduurd en toen was het voorbij. Hier hielp afleiden, inbakeren en twee dagen lang dicht bij mama zijn🥰

2 maanden geleden

Ik ben aan het twijfelen of ik mijn baby wel het vaccin wil geven. Mijn oudere zoon heeft nooit echt veel verschijnselen vertoont van ziek zijn van dit virus en ik vind het best heftig om zo klein al extra managen darm probleempjes te veroorzaken. Wat is jullie mening daarover?

2 maanden geleden

Reactie op joycy

Ik ben aan het twijfelen of ik mijn baby wel het vaccin wil geven. Mijn oud ...
Als ik eerder wist wat dit met me baby zou doen zou ik het eerlijk gezegd ook niet hebben gedaan..

2 maanden geleden

Reactie op joycy

Ik was van plan om het wel te doen en heb donderdag de afspraak bij het cb, maar nu ik deze verhalen lees twijfel ik of de voordelen wel opwegen tegen de bijwerkingen...

2 maanden geleden

Reactie op joycy

Wij hebben bewust er voor gekozen om hem niet te nemen!

2 maanden geleden

Dankjulliewel voor jullie ervaringen

2 maanden geleden

Hier vandaag het vaccin/druppels gehad en geen last ervan.

2 maanden geleden

Reactie op kayeli

Volgens mij was koorts 1 van de bijwerkingen. Ik lees even mee, want mijn k ...
Ik twijfel ergens (ook) nog.. hier staat donderdag de afspraak gepland.

2 maanden geleden

Reactie op Naomii

Wij hebben bewust er voor gekozen om hem niet te nemen!
Mag ik weten waarom je ervoor gekozen hebt het niet te geven? Ik ben ook weer heel erg gaan twijfelen

2 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Mag ik weten waarom je ervoor gekozen hebt het niet te geven? Ik ben ook we ...
Ik ben hier ook benieuwd naar om dezelfde reden.

2 maanden geleden

Wij hebben hem niet gegeven.. we zijn met onze zoon een paar keer bij de osteopaat geweest en zij zag veel kindjes na het vaccin gaf ze aan met buik krampjes. Ook ligt de piek van de darm rijping zo ongeveer op nu.. ik vond het persoonlijk te veel voor zo’n klein mannetje. Hopelijk is het snel over.. veel succes 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Rebecca R

Wij hebben hem niet gegeven.. we zijn met onze zoon een paar keer bij de os ...
Dankjewel :)

2 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Mag ik weten waarom je ervoor gekozen hebt het niet te geven? Ik ben ook we ...
Wij hadden er gevoelsmatig niet heel erg een goed gevoel bij! Ze krijgen al best een pakket aan vaccinaties en wat hier al werd genoemd, de rijping van de darmen is nu op ze piek ik vraag me dan op recht af of zo'n vaccinatie dan goed is. De keuze is gelukkig ieder voor zich, en respecteer ieder z'n keuze!

2 maanden geleden

Ik heb opgezocht wat de symptomen zijn van vaccin vs het virus zelf en hier niet voor gekozen samen in combinatie met dat het pas sinds dit jaar in het vaccinatieprogramma zit. Ik kon niks vinden over lange termijn gevolgen (30 jaar of langer)

2 maanden geleden

Een beetje diarree en een beetje meer aanhankelijk. Maar kan ook door het 2e sprongetje komen, want zie ook veel meer ontwikkeling

2 maanden geleden

Reactie op joycy

Ik moet eigenlijk morgen maar ga het toch niet laten doen, mijn onderbuikgevoel zegt dat dat beter is. Waarom geen idee haha

2 maanden geleden

Reactie op rs2024

Als ik eerder wist wat dit met me baby zou doen zou ik het eerlijk gezegd o ...
Hopelijk gaat het inmiddels wat beter!!! Zo rot dat je baby er zo op gereageerd heeft 😞 de baby van een goede vriendin van mij is 2 jaar geleden bijna overleden aan het rotsvirus. Heeft 8 dagen in het ziekenhuis gelegen en het was kantje boord. Dus denk maar zo: het was een moeilijke dag voor jullie maar dat leed heb je je kindje nu als het goed is bespaard!