11 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Charis91
Ik heb nergens last van 🙈 Maar mijn ruggenprik is niet goed gezet dus miss ...
Ah dat lijkt me ook vervelend
Bij mij ging het goed maar voel wel als ik aan dat plek zit dat het gevoelig is en vandaag dacht ik dat ik wat kon doen thuis( iets teveel gedaan) was alleen thuis ahah kreeg zo'n drang maar morgen lekker rustig aan doen en niks doen ahah
4 maanden geleden
Ik heb ook nog last door de ruggenprik, soms krijg ik in bepaalde houdingen van die stroomschokken in mijn rug op de plek van de ruggenprik, de verloskundige zei dat het normaal was en zolang ik geen slaapbenen oid kreeg het oké was. Bij mij is het aankomende vrijdag ook 2 weken geleden dat ik de ruggenprik kreeg
4 maanden geleden
Reactie op IertjePiertje
Ik heb ook nog last door de ruggenprik, soms krijg ik in bepaalde houdingen ...
Slaapbenen krijg je meestal zulke klachten na de bevalling toch? Nu 2'weken verder is het meer dat vervelende klacht
Want ze letten meer op na de bevalling als je klachten krijgt binnen 24 uur
Soms denk je neem liever geen pijnstilling maar het helpt wel op dat moment haha🥰
4 maanden geleden
Ja verschrikkelijk, bij mij was die niet goed gezet een kan verdoofd andere kant niet. Heb elke weeën gevoeld en de gehele bevalling ook.
Nu hoef ik maar langer dan 10 minuten te lopen/staan en voel het in me onder rug. Trekt door naar een been van me, hoop dat dit snel weg gaat
3 maanden geleden
Mijn ruggenprik is goed gezet en was heel fijn, echter nu ontzettend veel rugpijn. Nog meer drie dagen geleden dus misschien normaal maar echt niet fijn. Alsnog geen spijt van through 🙈
3 maanden geleden
Ik heb vorige week dinsdag een ruggenprik gehad, hierna 3 dagen last van gehad. De ruggenprik was bij mij meer naar rechts gepakt?? (Rechts was meer verdoofd) waardoor ik 3 dagen erna wat last had van als ik op mijn rechter zij lag. Maar nu helemaal geen last meer van! Bij mij was die ook verder goed gezet en ben er nog altijd heel blij om dat ik hem heb gepakt 🙂
3 maanden geleden
Ik week geleden ruggenprik gehad die goed gezet was en eigenlijk helemaal geen last van gehad. Kan volgens mij wel een tijdje gevoelig blijven, als het meer is/wordt dan wat gevoelig kan je de verloskundige bellen.