8 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb dit dus ook heel erg en dacht ook dat het zou gaan beginnen. Blijkt bij mij dus blaasontsteking te zijn. Was echt stom verbaasd aangezien plassen geen probleem is en verder niet zeer doet. Hoop voor je dat het bij jou niet zo is
4 maanden geleden
Goedenavond! Heel erg herkenbaar en ik ben 39+6 inmiddels. Ik word ook wakker in de nacht met rugpijn omdat ik m’n houding niet kan vinden. Ook pijn aan 1 kant, de linkerkant. Onderkant van m’n buik bij het opstaan staat er een enorme druk op, waardoor ik loop als een soort gorilla zeg maar. Wanneer ik eventjes door het huis loop dan gaat het wel weer. Overdag niet echt last van, maar zodra ik in bed lig een vreselijke pijn. Ook m’n eerste bevalling en weet dus ook niet of dit signalen zijn. Geen slijmprop niks. Alles wat je schrijft wou ik ook een topic over maken maar jij was me voor! 🤪
Hopen dat we vanavond wel goed kunnen slapen, al lijkt het me sterk…
4 maanden geleden
Reactie op kayeli
Goedenavond! Heel erg herkenbaar en ik ben 39+6 inmiddels. Ik word ook wakk ...
Pffff ja het is echt aftellen op deze manier, wel fijn om te weten dat er nog iemand is met hetzelfde 🫣😅 Hopelijk laat de bevalling niet lang meer op zich wachten en kun je toch nog een paar uurtjes meepakken vannacht 🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op dorina2000
Ik heb dit dus ook heel erg en dacht ook dat het zou gaan beginnen. Blijkt ...
Oh shit! Als het een blaasontsteking is is dat geen grapje dan (qua pijn). Ik heb buiten vaak plassen - maar dat is al meerdere weken zo sinds het ventje is ingedaald - verder geen symptomen zoals pijn tijdens plassen oid. Wel zeker iets om naar te kijken, thanks voor je reactie 🙏🏼
3 maanden geleden
Dag dames, hoe staat het hiermee? Ik vandaag ook echt enorme pijnscheuten in mijn rug. Afgelopen dagen wel meer rugpijn maar die hield langer aan. Dit zit aan een zijde en trekt weer weg en komt weer. Ben wel eerder bevallen maar herken dit niet. Lijkt me ook een beetje hoog zitten idd middenrug/onderrug en niet alleen onderrug. Maar de pijn vind ik soms heftiger dan ik de buikweeen vond bij mn dochter 😅 Benieuwd hoe het nu bij jullie gaat!
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Dag dames, hoe staat het hiermee? Ik vandaag ook echt enorme pijnscheuten i ...
Bij mij is het totaal niet weggetrokken nog… Maar ik ben via zoeken en andere topics uitgekomen bij “nierstuwing” en kon de pijn heel erg daarin vinden. Misschien helpt dat? Ik slaap voor nu alleen nog op m’n linkerzij om de pijn te ontlasten en massages, warme kruik afwisselen om het wat dragelijker te maken…
3 maanden geleden
Reactie op lieselotje123
Bij mij is het totaal niet weggetrokken nog… Maar ik ben via zoeken en ande ...
Hmm wat vervelend. Ik herken wel veel inderdaad. Plots erg misselijk en gister avond een veetje het blaasontsteking gevoel etc maar gelukkig is de pijn na een arm bad gister niet zo heftig meer teruggekomen. Nu 40+2 dus niet perse zin meer aan een bezoekje huisarts. Laat die baby er maar gewoon snel uitkomen.