Goedenavond dames! 😊
Ik ben ondertussen 39+3 en heb sinds een paar dagen ineens verschrikkelijke pijn in m’n rug. Het is vaak aan één kant en gaat echt door van midden-/onderrug maar ook bekken en onderkant buik.
Het begon dus een paar dagen geleden s’nachts, ik weet me dan ook echt geen positie meer te vinden. Hete douche, masseren of op de zwangerschapsbal verlichte de pijn dan wel iets en overdag had ik er dan weinig last van. Maar sinds gisternacht is de pijn eigenlijk constant…
Dit is mijn eerste bevalling dus ik heb eigenlijk geen idee of dit onder “rommelen” valt of dat het misschien (beginnende) rugweeën zijn of dat de baby bijvoorbeeld tegen een orgaan aan zit oid. Verder ook nog geen “standaard” signalen dat de bevalling eraan komt zoals vliezen of slijmprop etc. Er valt voor mij dus nog geen pijl op te trekken.
Komt dit iemand ook misschien bekend voor? Ik ben echt geen pieperd en heb een hoge pijngrens maar dit gevoel is echt geen grapje 😂 Hopen dat ik of toch al in een beginfase zit van de bevalling anders gaat dit me waarschijnlijk echt zwaar tegenvallen 🫣. Groetjes een wakkerliggende mom to be