16 Reacties
22 dagen geleden
Herkenbaar hier, maar ook geen idee wat de oorzaak is. Ik geef borstvoeding en heb geen gekke dingen gegeten. Vrijdag een oefen hapje banaan gegeven, daarna leek het heel erg dus misschien dat dat het was. Ik las ook ergens dat het wel tot een week kan duren dat ze last hebben van hapjes
22 dagen geleden
Reactie op TedereVuurvogel634724
Herkenbaar hier, maar ook geen idee wat de oorzaak is. Ik geef borstvoeding ...
Gek hè?
Ik kan het ook niet verklaren. Ik geef ook borstvoeding en inderdaad niks anders dan anders gegeten.
Tot een week zelfs! Ah dat wist ik niet. Dan zou dat toch zeker wel het verband kunnen zijn.
Misschien toch nog even iets langer wachten met de hapjes dus.
22 dagen geleden
Reactie op MamavanD&M
Gek hè?
Ik kan het ook niet verklaren. Ik geef ook borstvoeding en inderda ...
Ja ik wacht nu ook maar wat langer weer met hapjes, want zo vaak ‘s nachts komen is echt niet te doen en ook zo zielig als je merkt dat je kleintje veel last heeft van z’n buik. Ergens wel fijn te horen om niet de enige te zijn. Overal op internet lees je dat de krampen er bijna niet meer zouden moeten zijn rond de 4 maanden. Nou die zijn hier dus zeker ineens wel weer aanwezig
22 dagen geleden
Reactie op FleurS33
Heeft hij het misschien koud?
Dit dacht ik dus ook een tijdje.
Dus we hebben de ramen dicht, 16 graden, slaapzak tog 3,5 plus pyjama en dan nog een dekentje… kan het haast niet koud hebben.
17 dagen geleden
Ik ben helemaal gestopt met hapjes weer. Buikpijn lijkt iets beter??? Maar inmiddels weer goed verkouden… haha dus we gaan van het een in het ander.
14 dagen geleden
Reactie op MamavanD&M
Ik ben helemaal gestopt met hapjes weer. Buikpijn lijkt iets beter??? Maar ...
Hier precies hetzelfde pff
14 dagen geleden
Mijn zoontje had dit ook met ongeveer 2 maanden. Ik heb toen contact gehad met een lactatiekundige. Ik bleek hem te veel/ vaak borstvoeding te geven. Hierdoor had hij krampjes en meer spuitpoep. Misschien dat dat het kan zijn?
13 dagen geleden
Ik heb geleerd dat je niet te veel borstvoeding kan geven, en ook niet perse te vaak.
Mijn zoontje heeft af en toe toch weer buikpijn snachts. Ik geef ook niet veel voedingen. Meestal om de drie uur en ‘s nachts soms langer tussen/soms vaker.
één uur geleden
Iemand nog tips? Hier in d'r avond/nacht echt elk uur/ 2 uur onrust/buikpijn eindigend met poepen in de ochtend. Lijkt eerder erger te worden dan dat darmen wennen, we zijn nu 2 weken bezig met hapjes maar niet meer dan 1 ijsblokje ivm deze nachten, overdag helemaal vrolijk en niks van krampen te merken dus dat is ook gek. En ipv wennen lijkt t dus meer te worden. Hoe gaat het bij anderen met hapjes/krampjes? Tips?