8 Reacties
2 maanden geleden
Correctie: helaas geen anderhalf uur later maar alweer 50 min nadat hij sliep zitten we weer te voeden 😩
2 maanden geleden
Dit hadden wij ook! Ik heb gegooled en kwam op de volgende tips uit die voor ons nu redelijk werken:
- hou het licht uit, of zorg voor rood licht. Ik heb nu een klein nachtlampje dat ik aan doe bij het verschonen waardoor hij minder wakker wordt en heb in de slaapkamer een rood t shirt over de lamp gedaan.
- praat niet tijdens de voeding
Zo krijgt de baby het signaal; het is nacht, ‘s nachts slapen we.
Misschien helpt dit ook voor jullie!
2 maanden geleden
Hier doet ze dat sinds een week ook, al is de nachtvoeding nu wel naar 4/5 uur geschoven. Maar dan denkt ze: mooi moment om de dag te beginnen! Ben ik het alleen niet mee eens 😭
Ben dan ook echt een uur bezig voor ze weer een beeetje moe wordt. Geen tips voor je, alleen herkenning
2 maanden geleden
Ik herken het helemaal. Wij hebben tot vannacht een aantal hele korte nachtjes gehad. Vannacht heeft ze zich ineens bedacht en heeft ze bijna van voeding tot voeding geslapen. Ik weet niet wat me overkomt want de nachten daarvoor was ze idd ook klaar wakker na de fles en als ze op m'n arm sliep en ik legde haar weg dan was het vaak alweer mis. Ze heeft toen veel bij mij op m'n borst geslapen. Ik hoop dat het bij jullie net als bij ons een fase is waar ze straks ineens uitgaat. Onze dochter is bijna 6 weken nu.
2 maanden geleden
Hi! Erg herkenbaar. Mijn man doet altijd de fles tussen 11 en 12. Ik doe de nacht. Hij komt meestal tussen half 4 en 5. Na deze fles ook klaarwakker en dan kan ik hem eerst een uur en kwartier gaan vermaken.
Meestal eindigt hij dat tussen ons in, eindstand is dat ik niet meer slaap ;). Mijn zoon is 9,5 week.