23 Reacties
2 maanden geleden
Hier positief over. Eerst werkte de infacol goed, maar toen leek het minder te werken en zijn we over gegaan op sab simplex. Dit lijkt nu goed te werken gebruiken 10 druppels voor elke fles op een lepeltje (in de fles verstopte het teveel!
Zijn begonnen met 7 druppels)
Ons mannetje is bijna 7 weken oud, wil proberen na de 8 weken af te bouwen/te stoppen (na de piek vd krampjes)
2 maanden geleden
Aantal weken geleden gestart en werkt echt super! Bijna geen last meer van krampjes. Ook hier gaan we na de 8 weken afbouwen
2 maanden geleden
Hier werkt het goed. Persoonlijk vind ik dat het beter werkt als je het door de fles heen doet dan vooraf op een lepeltje geeft. De druppels zorgen er namelijk voor dat alle luchtbellen in de fles verdwijnen. Ik doe 5 druppels bij de 90 cc voeding in de nacht en 11/12 druppels bij de 150 voeding overdag.
2 maanden geleden
Hier werkt het niet, sterker nog, sinds we ermee gestopt zijn gaat het veel beter. Nu alleen nog krampjes in de ochtend en hiervoor de hele dag en nacht door(toen we sab Simplex nog gebruikten). Maar bij m’n zus werkte het super goed. Het is het proberen waard!
2 maanden geleden
Voor ons meisje werkt het super! De krampjes zijn niet weg, maar heel goed beheersbaar. Ze is zelden nog ontroostbaar.
2 maanden geleden
Reactie op rs2024
Wij gebruiken sab Simplex in combinatie met infacol en gassi werkt perfect ...
Hoevaak gebruik je gassi? Ik had een tijdje geleden gezocht op windi (zelfde maar dan amerikaanse versie) en kwam veel artikelen tegen dat dit slecht is voor je baby en schade kan aanrichten waardoor ze het zelf niet leren. Nu ben ik bang en durf ik het niet meer te gebruiken😭
2 maanden geleden
Reactie op Mth91
Wij zijn op advies van de osteopaat overgestapt naar bactiol druppels. Werk ...
Wij hebben dit advies vandaag ook gekregen van de osteopaat. Na hoelang merkte je verschil? Hier gaat het op infacol wel beter maar dan poept ze een soort keutels. Maar zonder de infacol huilt ze bijna 12 uur per dag van de krampen,… we krijgt Baticol vrijdag pas binnen
2 maanden geleden
Reactie op nel2001
Klopt het dat bij eerste keer gebruik van sab simplex dat het lijkt alsof d ...
Volgens mij hoort dat niet zo, maar gebeurde bij ons ook en bleef aanhouden