11 Reacties

3 maanden geleden

Dat is meer een zuig behoefte van baby's geeft hun comfort Heeft niets met eten te maken maar met warmte en comfort😍

3 maanden geleden

Hier wordt heel fanatiek op handjes gesabbeld als er honger is. Ook na een uur, anderhalf of twee uur hoor. Onze kleine man krijgt borstvoeding. Dus honger kan best. Helemaal met dit warme weer. Onze kleine is morgen twee weken.

3 maanden geleden

Die van mij sabbelt al op haar hand terwijl ze 24 uur oud is haha. Ook als ze het heeft gegeten.

3 maanden geleden

Is in principe een honger signaal maar het kan ook zuig behoefte zijn. Bied je je baby ook wel eens een speen aan? Zo ja dan kan je checken of hij die pakt. Als hij daar tevreden mee is dan was het gewoon zuigbehoefte maar blijft hij ontevreden dan is het wel echt honger waarschijnlijk. Mijn baby wil soms ook na 1,5 tot 2 uur alweer de borst

3 maanden geleden

Een baby’tje kan ook dorst hebben, het is ook echt heel warm, ik geef dan een extra klein flesje

3 maanden geleden

Hier gebeurt het alleen bij honger. Tel je vanaf het einde van de laatste voeding? Want je telt eigenlijk vanaf het begin van de laatste voeding. Hoe dan ook is elke 1.5/2 uur heel normaal.

3 maanden geleden

Mijne wil ook elke 2 uur eten. Soms zelfs na een uur. Vooral savonds. Ggd zei dat het helemaal normaal is 😁dus gewoon aan de borst!

3 maanden geleden

Onze dochter sabbelt al op haar handje sinds dag 1! Bij haar is dit wel echt een teken dat ze wilt eten hihi 😊

3 maanden geleden

Hier een signaal van honger, zuigbehoefte of grote vermoeidheid. Ze wil 1 uur na de voeding dan slapen.

3 maanden geleden

Signaal van honger hier :)

3 maanden geleden

Bedankt voor alle adviezen, alleen ik geef geen borstvoeding. Lukte niet bij mij. Dus het is nu flesvoeding.