3 Reacties
茅茅n maand geleden
Mijn kleine meid is morgen 7 weken.
Hoeveel voeding je kindje nodig heeft, ligt natuurlijk aan haar gewicht. Mijn dochter was afgelopen donderdag ongeveer 4700 gram en krijgt 6x135 kunstvoeding.
Het consultatiebureau vond dit wat veel maar Lina gaat er goed op dus ik vind het prima.
Ze drinkt dit om de 2,5-4 uur, net wanneer zij het aangeeft. 鈥榮 Nachts zit er 6-8 uur tussen.
Qua slapen volg ik haar maar eigenlijk verloopt dat elke dag hetzelfde. Na de ochtend voeding, gaat ze terug naar bed en slaapt ze nog tot ergens tussen 9 en 11. Na een uurtje begint ze weer te gapen en gaat ze dus weer slapen, tot de volgende voeding en vaak gaat dat alweer slapend of is ze maar kort wakker.
Na de fles die erna komt, rond etenstijd, is ze bijna altijd lang wakker. Ze is wel moe maar geeft niet toe en dat kan soms echt wel aanhouden tot een uur of 8/9 en dan slaapt ze weer tot haar laatste fles die ik tussen 10 en 11 geef.
Lina slaapt vrijwel elk slaapje in haar eigen kamertje. Uitzonderingen daar gelaten, zoals met wandelen of als ik gewoon lekker met haar op de bank aan het knuffelen ben 鈽猴笍