9 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben zelf 2,5w geleden bevallen
Heb nog minimaal bloedverlies, gebruik wel kraam maand verband nog ipv gewone op aanraden van de kraamzorg toen, gezien gewoon verband meer plastic heeft dus makkelijker broeit
En ik spoel na het plassen mijzelf daar nog iedere x wel schoon met m’n peri bottle, dan is t écht lekker schoon, en daarbij durf ik nog niet echt te vegen omdat ik gehecht was
Verder kan je niet zoveel naast wat je zelf al zegt!
Ik heb alleen in de kraamweek een aantal x zonder onderbroek ff gelegen, doe dat nu eigenlijk niet echt meer, en heb niks opgelopen :)
3 maanden geleden
Oh wat goed dat je dit zegt. Ik dacht hier helemaal niet over na en lek zo minimaal in een verband (normaal maandverband) dat ik dit best lang laat zitten(want soms nog helemaal schoon). Wel spoel ik elke toilet beurt met peribottle grondig omdat het bloed verlies bij mij een beetje in ‘:sliertjes’ tussen mijn lippen blijft hangen. En uiteraard elke dag douchen. Maar ik ga misschien toch maar terug naar ander verband en vaker wisselen ondanks dat er niks op zit.
3 maanden geleden
Reactie op lyla105
Er zijn ook verschillende maatverbanden gemaakt van katoen naast kortex die ...
Heb je een idee welke merken dit zijn?
3 maanden geleden
Gebeurd niets hoor zolang je veel lucht indd en schoonhoud komt het goed. Ik zou alleen wel katoenen maandverband gebruiken van Yoni bijvoorbeeld. Geen zwetende plastic meuk
3 maanden geleden
Hier was de tip van de kraamverzorgster om een babywashandje dubbel gevouwen in je onderbroek te doen als je niet heel heftig vloeit. In de nacht heb ik menstruatie ondergoed aan.