11 Reacties

11 dagen geleden

Hoe schattig ze ook staan, zulke schoenen trek je eigenlijk pas aan als ze goed kunnen lopen ☺️ voor een keertje een paar uurtjes kan zoiets geen kwaad hoor. Sowieso zijn deze schoentjes niet geschikt als ze net kunnen lopen, omdat de zool niet flexibel is.

11 dagen geleden

Volg, waarom zou dit niet mogen eigenlijk?

11 dagen geleden

Reactie op New mommy 2024

Volg, waarom zou dit niet mogen eigenlijk?
Men in mijn omgeving geeft aan dat het namelijk niet goed is voor de voetjes, zo vroeg. Vandaar dat ik dacht even aan andere moeders buiten om vragen hoe hun erover denken🙈

11 dagen geleden

Of het echt niet mag geen idee. Maar je hebt er gewoon echt niks aan. Een baby trappelt erg veel en ontdekt ook graag met de voeten waardoor je de schoentjes weinig zal gaan gebruiken. Dit soort schoenen doe je pas aan rond de 1,5 a 2 jaar. Wanneer je kleintje begint met lopen is het belangrijk om eerst schoenen met een flexibele zool te kiezen. Pas als ze een maand of 5 lopen kun je sneakers met een harde zool kiezen.

11 dagen geleden

Voor thuis in de box gebruik je ze niet , lijkt me? Op lopen zullen ze niet en voor trappelen ofzo niet handig. Maar als jij het leuk vindt dat wanneer je zoontje in het zitgedeelte van de kinderwagen zit en dan schoentjes aanheeft, dan is er volgens mij niet per se een probleem hoor.

11 dagen geleden

Schoenen op deze leeftijd word niet aangeraden. Het is niet goed voor de voeten, plus het verzwaard hun voeten/benen waardoor ze worden “tegengehouden” in hun ontwikkeling. Denk aan benen in de lucht, rollen etc. Je kan het beste beginnen met schoenen als ze gaan stappen/lopen en dan met flexibele zool! Tot ze echt goed kunnen lopen, dan kunnen ze schoenen aan met “harde” zool.

11 dagen geleden

Reactie op nel2001

Men in mijn omgeving geeft aan dat het namelijk niet goed is voor de voetje ...
Ahh oke! Ja ons meisje is bijna 5 maanden en ik doe ook schoentjes bij haar aan als we de deur uitgaan hoor of voor een boodschap. Als we echt bij iemand op visite zijn bijvoorbeeld of ergens wat gaan eten lekker schoentjes uit 😇

11 dagen geleden

Om alle redenen die genoemd zijn, zou ik het ook niet doen. Liefs

11 dagen geleden

Ik heb ze terug gestuurd🙈🥺! Dankjullie wel!

10 dagen geleden

Wij hadden ‘show schoentjes’ voor onze dochter toen ze 8/9 maanden was haha. Als we dan wel eens iets gingen doen waarvoor ze er leuk uit zag. Kleine vans. Die waren al te klein toen ze ging lopen en toen overgegaan op Shoesme schoenen met flexibele zool voor de eerste stapjes. Lijkt mij dat het echt geen kwaad kan een paar show schoentjes te hebben. Zolang ze ze maaf niet hele dagen aanhebben. Voeten groeien echt niet met het uur

9 dagen geleden

Wat misschien een leuke tip is omdat het toch super schattig staat die schoentjes. Pantoffeltjes die er uitzien als schoenen. Deze zijn helemaal zacht qua zool en heel licht en deed ik bij de oudste aan als we weggingen. Lekker warm en wel de looks van een schoen maar is een pantoffeltje. Thuis altijd alleen maar sokken of zelfs blote voeten met warmer weer.