12 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb deze slippers laatst gekocht ivm dat het met klitteband verstelbaar is. Mega fijn als je dus ineens opgezwolle voeten krijgt en ze lopen mega lekker. Wellicht heb je hier wat aan?
4 maanden geleden
Ik heb Hush puppies van de Scapino. Lopen heel erg lekker en ik kan ze makkelijk aan krijgen ondanks mn dikke buik haha. Ik vind ze nog best netjes. En geen last van zweetvoeten doordat er veel leer in zit :)
https://www.scapino.nl/hush-puppies-leren-dames-sandalen-wit-023823131?variant=1023823131370
4 maanden geleden
Ik zou gewoon voor Teenslippers gaan, ik ben in november 2019 ook zo bezig geweest om rode hakken te vinden die bij mijn kanten rode jurk paste, alles was te krap vanwege vocht in mijn voeten. Onbegonnen zaak was het toen en baalde dan ook enorm dat ik geen hakken kon vinden. Dus heb ik de badslippers van mijn vriend gedragen omdat ik zelf alleen maar Teenslippers had en dat in de winter niet echt fijn was 😅.
Ik zou gaan voor makkelijk lekker zittende slippers, daar kun je ook beter op lopen met vocht in je voeten. Niet te moeilijk voor jezelf maken, dat frustreert alleen maar.
Succes met de zoektocht 😉
4 maanden geleden
Heel eerlijk, ik zou gewoon en teenslipper aan doen maar dan van leer of goud of zo.
4 maanden geleden
Ik had een bruiloft en eerst leuke slippertjes aan, maar kreeg na een tijd zo’n last van m’n rug. Toen dacht ik echt oké laat maar ik doe sneakers aan. Iedereen zei “snap ik lekker doen” en kreeg alleen maar complimenten/respect dat ik er überhaupt was. Kortom; neem ook gewoon mee wat wel lekker zit en past, want je hebt het nodig en niemand die er bij een hoogzwangere vrouw naar omkijkt