23 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook, ben ondertussen 38 weken + 2 dagen en haal echt de gekste dingen uit.. vandaag €70 uitgegeven want we moesten ( in mijn ogen dan) nieuwe sorteer bakjes hebben voor beneden in de kasten, boven de badkamer kast om alles goed en netjes op te bergen. En heb meteen maar nieuwe handdoeken gekocht, nieuwe toiletborstels etc etc want alles moest fris en schoon zijn 😅
Het heeft hier niet eens meer de kans om vuil te worden.. vandaag wel door de verloskundige terug gefloten, moet nu iedere middag 2 uur in bed gaan liggen om te rusten of slapen.
4 maanden geleden
Reactie op SilvanaBobMilouNoah
Hier ook, ben ondertussen 38 weken + 2 dagen en haal echt de gekste dingen ...
Oh opbergdingen zijn hier nu ook favoriet 😂
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Oh opbergdingen zijn hier nu ook favoriet 😂
Jaa echt erg hoor hahaha heb dat bij de 1e niet zo erg gehad als nu.. word er gek van. En ik niet alleen 😂
4 maanden geleden
Haha jullie ook al met opberg bakjes! 😂 Heb laatst allemaal bakjes voor in de badkamer lades gekocht en ingedeeld. Het is wel echt heerlijk als het gedaan is.
Schoonmaakster is net geweest en wil het eigenlijk gewoon nog een keer zelf doen want het voelt nu niet schoon op de één of andere manier 🤡
4 maanden geleden
Reactie op momlin
Ik heb het ook, al weken 🤣
Vandaag de koelkast helemaal uitgeruimd en scho ...
Die eeeetwoede is echt hels😂
Express mijn tanden een half uur geleden al gepoetst maar ik heb weer zo’n honger 😨
4 maanden geleden
Reactie op momlin
Ik heb het ook, al weken 🤣
Vandaag de koelkast helemaal uitgeruimd en scho ...
Dat ook ja hahaha blijf eten de hele dag, en ook echt ontzettend veel dorst terwijl ik voorheen blij was als ik 1 liter per dag dronk hahaha
4 maanden geleden
Al weken! Schoonmaken maar ook opruimen idd. Allemaal nieuwe opbergers etc Ben er wel heel blij mee!
4 maanden geleden
Ooh Jaaa! Niet zo zeer schoonmaak woede maar herstructureren woede 🤣
Garage kast, voorraadkast, schoonmaakkast, vriezer en koelkast allemaal helemaal uitgepakt en opnieuw ingepakt en helemaal gelabeld. Alles heeft nu een vaste eigen plek. Alleen koelkast niet gelabeld. Morgen de laatste kleine kastjes. Daar komen voedingsspullen in. Nu vooral rommelkastje 😅
4 maanden geleden
Same here en inderdaad ook als een gek aan de slag gegaan met sorteerbakjes etc 😂 heb ALLE kasten, lades etc in huis leeg getrokken de helft weggegooid en vervolgens opnieuw ingericht. De berging ook trouwens. Ook elke avond voor het slapengaan wil ik níks hebben rondslingeren in huis want als de bevalling begint dan wil ik rust om me heen en in m’n hoofd 😂
4 maanden geleden
Vorige week de badkamer kasten, kledingkasten, dressoir gedaan en gisteren begonnen aan de voorraad kast.. wordt steeds moeilijker te doen aangezien de voorweeën steeds erger worden maar wil eigenlijk ook echt de keuken nog doen pff voor nu rustig aan doen, hopelijk lukt de keuken deze week ook nog 🍀🤞
4 maanden geleden
Bij mij ook flink gaande! Gelukkig hebben mijn schoonzussen en moeder van de week bijna het heel huis grondig schoongemaakt! Mijn zus komt morgen de ramen van de binnen- en buitenkant doen. Dus we hoeven het nu zelf alleen maar bij te houden 🤩 Zo dankbaar voor alle hulp!
4 maanden geleden
Reactie op #Naomi001
Al weken last van. + verslaafd aan schoonmaak tiktok filmpjes🤣. Wordt gek ...
Kijk op Netflix naar The Home Edit! Vind ik echt heerlijke tv. Ben daarna ook helemaal geïnspireerd om aan de gang te gaan en dan al die bakjes te bestellen tot ik het eindbedrag zie... Hahah