10 Reacties
5 maanden geleden
Je hebt hier eerder een topic over gemaakt. Volgens mij maak je je zorgen over heel veel dingen wat niet nodig is. Ga in gesprek met je VK
5 maanden geleden
Reactie op Chantal1491
Je hebt hier eerder een topic over gemaakt. Volgens mij maak je je zorgen o ...
Oke bedankt als dingen veranderen en ik eerder last heb gehad van blaasonsteking wil ik hier graag mijn hart luchten en kijken naar anderen hun ervaring
Bij die andere bleek inderdaad blaasonsteking en nu ik de kuur heb gehad wilde ik weten of het dat nog is maar goed ik was zeker van plan om mijn vk te bellen
Bedankt.
5 maanden geleden
Reactie op kaout123
Oke bedankt als dingen veranderen en ik eerder last heb gehad van blaasonst ...
Dat is prima. Maar een forum kan jou geen uitsluitsel geven van of je het hebt of niet. Daarvoor zijn er artsen. Je lijkt erg veel angsten te hebben, misschien goed om met hun daarover ook eens te praten😚 niet verkeerd bedoeld natuurlijk
5 maanden geleden
Schuimende urine kan ook zijn van de nieren. Dat had ik na de bevalling van Maud.
Maar heb hier ergens op t forum ook al gezien dat het door een wc blok kan komen 🤣
Een blaasontsteking tijdens een zwangerschap zijn vaak niet de klassieke symptomen! Een blaasontsteking kan echt heel snel tijdens de zwangerschap ondanks een kuur (je bent dus al redelijk vatbaarder voor een blaasontsteking) hebt gehad terug komen.
Dus heb je bijvoorbeeld een ander wc blok wat je normaal niet gebruikt in de wc gehangen?
Altijd met dit soort dingen voor de zekerheid bellen. Liever n keer te vaak dan te weinig!
5 maanden geleden
Ben het wel eens met Chantal ...het valt mij ook op dat je je heel snel zorgen maakt en erg (misschien te?) oplettend bent imo.
Er veranderd heel veel in je lichaam tijdens een zwangerschap en vele dingen horen er nou eenmaal bij.
Uiteraard als er echt oovallendheden zijn of je je zorgen maakt is het altijd goed om met een deskundige te bespreken ((huis-)arts, verloskundige) maar ik denk zelf dat je ook moet uitkijken dat je niet alles uitvergroot.
Soms zijn dingen/klachten niet te verklaren en zijn ze na een paar dagen bijvoorbeeld ook weer over.
Bij pijn, echt gekke dingen en zorgen natuurlijk altijd aan de bel trekken, maar wel goed om dingen in perspectief te zien en even bij jezelf goed na te gaan in hoeverre het nodig is om gelijk aan de bel te trekken denk ik.
5 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Schuimende urine kan ook zijn van de nieren. Dat had ik na de bevalling van ...
Dat van het toiletblok was haar vorige topic over schuimende urine.....
Vandaar dat ik goed bedoel zeg ga hulp zoeken voor deze angsten/vragen en niet op dit forum
5 maanden geleden
Volgens mij heb je al eerder een topic hierover gemaakt? Volgens mij maak je je echt veel te veel zorgen, of heb je mega veel angsten wat je echt beperkt. Althans dat is te lezen uit je topics. Misschien is het verstandig om psychische hulp ervoor te zoeken? Contact op te nemen met je VK? Je mag best onzeker zijn over bepaalde dingen of herkenning zoeken, maar het kan ook teveel worden snap je? Sterkte 🤍