302 Reacties

10 maanden geleden

6+5 hartje klopte goed 🥰

10 maanden geleden

Vandaag een kloppend hartje gezien!😍 Schatting is nu 8+0, uitgerekende datum 3 juli. Alles zag er goed uit, heel blij en opgelucht!

10 maanden geleden

Reactie op DinnieFG

6+3 7mm ❤️
Ik ga over 2 weken dan ben ik ook 6+3 is dat niet te vroeg?

10 maanden geleden

Reactie op Syl689

Ik ga over 2 weken dan ben ik ook 6+3 is dat niet te vroeg?
Ik ben medisch, omdat wij in Mei een zwangerschap hebben moeten afbreken🙈 Vandaar dat wij zo vroeg een echo krijgen. Heb er al 2 gehad… Vorige week was ik 5, toen was er ook al een hartje te zien! Dus een hartje zou je wel moeten kunnen zien! 🥰

10 maanden geleden

Ons garnaaltje 6.5 weken.

10 maanden geleden

Vandaag een echo gehad 6+0, inwendig een mooi kloppend hartje gezien en voorlopig op 6+2 gezet

10 maanden geleden

Wat ontzettend fijn om te lezen dit. Ik dacht oprecht dat je pas bij 7 weken een kloppend hartje kon zien. Ik kon ook volgende week al terecht maar ik wilde nog even wachten zodat ik geen stress zou hebben. Nu ga ik twijfelen aangezien jullie een hartje hebben zien kloppen.

10 maanden geleden

Hoeveel weken ben je nu ? Lijkt me heel dubbel en dat gevoel zal denk ik oo ...
Ik was toen precies 7 weken! Inderdaad heel dubbel en blijft je voor altijd bij. Voelt ook erf onzeker met wat er komen gaat, hopelijk blijft het goed gaan en groeien!

10 maanden geleden

Jaa bij mij ook een kloppend hartje vandaag ♥️

10 maanden geleden

Reactie op Syl689

Wat ontzettend fijn om te lezen dit. Ik dacht oprecht dat je pas bij 7 wek ...
Ja hoor bij mij klopte het hartje ook bij 6+1🫶🏻 gewoon voor een echo gaan bij 6 weken🥰🥰

10 maanden geleden

Wauwwwww wat mooi 🥰 op de natuurlijke wijze ? Ik moest al bijkomen van 2 l ...
Jaa op de natuurlijke wijze! Heel bijzonder

10 maanden geleden

Reactie op MissF

Wow heel bijzonder! Gefeliciteerd! Had je hierdoor ook last van extreme kwa ...
Jaaaa extreem misselijk en vermoeid

10 maanden geleden

Reactie op DeesLana

Jaaaa extreem misselijk en vermoeid
Hopelijk kom je de dagen een beetje door! 😊. Lijkt me super pittig. Moest je ook spugen?

10 maanden geleden

8+1 ❤️

10 maanden geleden

Reactie op Wennis

Jaa bij mij ook een kloppend hartje vandaag ♥️
Bij hoeveel weken? En wat een opluchting

10 maanden geleden

Vandaag hele vroege echo gehad ivm vorige zwangerschap bbm. 5+4 volgens berekening. Maar toch wat buikpijn klachten! Dus moet spoed vandaag een echo gemaakt om te kijken of het wel in de baarmoeder zat! En dat was gelukkig het geval. Dus met een gerust hart naar buiten. Toen ik eenmaal thuis was viel me alleen wat op. Wie weet heeft iemand hier ervaring ? Anders afwachten tot de volgende echo 4dec. Maar zijn het er 2 of toch een schaduw 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Vandaag met 8+0. Mooi kloppend hartje, zooo blij❤️

10 maanden geleden

Ahhh ja heel dubbel! Wat gebeurt er met de vanishing twin? Laat die vanzelf los bijvoorbeeld?

10 maanden geleden

Vandaag een week vooruit gezet naar 7 weken ☺️

10 maanden geleden

Reactie op 🌸Carpe Diem🌸

Ja hoor bij mij klopte het hartje ook bij 6+1🫶🏻 gewoon voor een echo gaan ...
Bedankt voor je tip! Ik mag donderdag, volgens de app 5+5 maar omdat de test deze week al 3+ aangaf ben ik dank 3 dagen verder. Dus 6+1 hopen op een kloppend hartje. Positieve gedachtes helpen