302 Reacties

10 maanden geleden

Spoed echo ivm bloedverlies! Gelukkig alles goed

10 maanden geleden

1e echo gehad vandaag🥰 8+2

10 maanden geleden

9+3 en ik moest echt huilen! Alweer de tweede echo is dit. En weer 2 dagen vooruit, nu klopt het toch precies met m’n eisprong…

10 maanden geleden

Reactie op iHeidi

9+3 en ik moest echt huilen! Alweer de tweede echo is dit. En weer 2 dagen ...
Wat een prachtecho!! Net een klein sneeuwmannetje😍 Ik zou ook huilen, hahaha, heb nu al tranen in mn ogen 🥹😂

10 maanden geleden

Reactie op Ourbabyjourney❤️

1e echo gehad vandaag🥰 8+2
Wat een mooie echo! Hoe groot is het kindje hier?

10 maanden geleden

Reactie op iHeidi

9+3 en ik moest echt huilen! Alweer de tweede echo is dit. En weer 2 dagen ...
Prachtige echo! Hoe groot is het kindje nu? ☺️

10 maanden geleden

Reactie op N265

Wat een mooie echo! Hoe groot is het kindje hier?
1,6cm🥺

10 maanden geleden

Reactie op N265

Prachtige echo! Hoe groot is het kindje nu? ☺️
2,6cm!

10 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Wat een prachtecho!! Net een klein sneeuwmannetje😍 Ik zou ook huilen, haha ...
Het is ook net een beertje en al zo’n kindje 😍❤️

10 maanden geleden

Onze 2de echo gehad vanmiddag bij de verloskundige dit keer met 8+5 weken. Wat een verschil met 7weken in ziekenhuis echo gehad te hebben.

10 maanden geleden

Vanmiddag de 3de echo gehad. Ons kindje beweegt al lekker en het hartje klopt perfect. Zo bijzonder hoe snel hij/zij gegroeit is. Vanuit de vorige echo zou ik nu 8 + 5 zijn, maar vandaag kregen wij het leuke nieuws dat ik 9 + 1 ben. Over 2 weken weer een echo ❤️

10 maanden geleden

Reactie op iHeidi

Het is ook net een beertje en al zo’n kindje 😍❤️
Nou dat idd, een beertje!! 😍

10 maanden geleden

Aaah zo ontzettend leuk, allemaal van die lieve beertjes al! Ik ben inmiddels meer excited voor de echo dan dat ik bang ben haha🙈 Ik kijk er zooo naar uit!😍

10 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. Precies 5+3 zoals ik zelf had berekend. Ik wilde weten of het op de juiste plek zit en dat is het geval. Voor nu zo fijn! 11 dec de vitaliteitsecho en 28 dec termijn echo😁

10 maanden geleden

Vandaag eerste Echo gehad, volgens de app ben ik vandaag 7 weken maar verloskundige denkt waarschijnlijk 6+4 maar het is nu natuurlijk nog moeilijk zien. Onze kleine Noodle kwam direct goed in beeld en we zagen direct een kloppend hartje en alles zag er top uit volgens de verloskundige 🎉 12 dec mogen we weer ons kleintje zien 😊

10 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad met 9+4. Alles zag er goed uit en het was lekker aan het bewegen met armpjes en beentjes 🥰 ze kon zelfs al zien dat de hersenen waren aangelegd en in de armen al de botten, zo bijzonder weer!! 🤍

10 maanden geleden

Vandaag 1e echo met 7 weken. Was zo zenuwachtig! Maar gelukkig was alles goed! En zelfs op de foto het hartje super goed te zien 🥰

10 maanden geleden

8+2 🥰

10 maanden geleden

Vandaag de 2de echo met 8+5 😍

10 maanden geleden

Hier helaas geen beertje, maaaaar wel een goedgekeurde baby! 😍🥰 Zelfs iets vooruit gezet, het leek meer op 7+6 à 8 weken dan 7+3 😁 Het bruinverlies werd veroorzaakt door een hematoom, die alsnog wat kan gaan bloeden. Jammer wel dat de verloskundige zei (die zou bellen na de echo in het zkhs om het bloedverlies weer te bespreken) dat het hematoom ook een vanished twin kan zijn, maar dat zullen we nooit weten. Man en ik grapten hier al over, omdat ik al heel vroeg alle symptomen had die ik nu nog steeds heb en al vroeg een donkere test. Dit blijft dus wel een beetje hangen bij mij en baal ervan dat ze zoiets makkelijk zegt, terwijl je dat dus nooit zult weten...😅 Maar vooral gewoon heel blij met de positieve echo en kloppend hartje🩷💙