208 Reacties
6 maanden geleden
Links maatje 50 en rechts maatje 56, dochter was aan de grote kant en paste nog net in 50 dus voor de zekerheid ook 56. Zoek alleen nog een mutsje bij de linker, de groene van prenatal zelf is niet zelfde kleur als het broekje.
6 maanden geleden
Zo moeilijk om een keuze te maken! Wij gaan nu voor dit setje met safari diertjes
6 maanden geleden
Reactie op Flora_Flor
Zo moeilijk om een keuze te maken! Wij gaan nu voor dit setje met safari d ...
Cute. Waar is deze van?
6 maanden geleden
Reactie op MoedervJulian
Cute. Waar is deze van?
Made by samantha, hebben ze echt hele leuke pakjes!
6 maanden geleden
Wij gaan toch voor dit pakje! Heb deze in het begin van de zwangerschap gehaald voor ik het geslacht wist en ivm verhuizing komen er nu pas kledingstukken naar boven die we gekocht hebben🙈 vind t heel leuk als eerste pakje + hij is eigenlijk al helemaal compleet
6 maanden geleden
Reactie op Rensje93
Misschien een stomme vraag maar welke maat hebben jullie voor je eerste pak ...
Ik heb hetzelfde pakje in 2 maten gekocht. Ik ga er vanuit dat maat 50 gewoon past, maar mocht hij toch groter zijn dan hebben we 'm ook in 56. Die gaat hij sowieso kunnen dragen 😊
5 maanden geleden
Een ruime maat 44 omdat we weten dat ons kindje eerder gehaald wordt met 37 weken. Maar toch wat voorligt op groei.
5 maanden geleden
Reactie op mini1107
Pakje van de Zara 🤩
Wat leuk! Heb je hier een link van? Welke maat heb je genomen? Zara gaat vanaf 56 geloof ik. En ik twijfel of dat niet heel groot is als geboorte pakje
5 maanden geleden
Reactie op Liefmeisje24
Wat leuk! Heb je hier een link van? Welke maat heb je genomen? Zara gaat va ...
Ik kan het linkje niet meer vinden :(. Ze hebben wel veel van dit soort dingen op de site zie ik. Het is maat 50-56, vind wel dat het een stuk kleiner is dan vergelijkbare maat 50/56 van een ander merk. De schatting is ook dat onze mini vrij groot is, dat scheelt ook al een beetje.