208 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Liefmeisje24
Wat cuteee van waar is deze
Deze is van Tartine et Chocolat. Wel prijzig, maar echt alles van dit merkje is te cute☺️
5 maanden geleden
Reactie op MalagaMama
Wij hebben deze, vond het zo schattig! 🩵
Echt heel schattig 🥰
Wel iets om over na te denken dat newborns zeker de eerste week lange mouwtjes zullen dragen ivm het warm houden van het lichaampje. Dat je dan misschien wel een lange mouwen romper eronder nodig hebt 😊
5 maanden geleden
Reactie op Nikkie33
Echt heel schattig 🥰
Wel iets om over na te denken dat newborns zeker de e ...
Ja, ik weet het. Ligt ook in de kast voor het geval dat. Al is het hier wel 40+ in de schaduw in juli, dus ik zal het vooral bij me hebben, haha.
5 maanden geleden
Reactie op Xjaiimy
Ben er nog niet helemaal over uit.. dit is maat 44. Ons meisje is klein en ...
Zo herkenbaar! Hoewel ik dit een leuk setje vind. Ons dochtertje zat spontaan 3 maanden in maat 44. Wij hadden daar helemaal geen rekening mee gehouden. Last minute via Vinted kleding gekocht. Maar zo moeilijk in die maat. Als ik nu de foto's terugzie dan baal ik wel.
5 maanden geleden
Wat een leuke eerste pakjes! Het valt mij op dat bijna niemand een romper voor eronder erbij heeft liggen. Mogelijk gewoon niet op de foto gezet maar lijkt me wel nodig. Ik kreeg bij mijn eerste al commentaar dat ik alleen ‘onderrompertjes’ had in hemd vorm (dus zonder mouwen) terwijl er een romper met lange mouwen overheen kwam. Dit was begin september en het was toen nog warm, zeker rond 23-25 graden.
Een romper voor eronder gaat bij ons dus zeker weer in de vluchtkoffer.
5 maanden geleden
Reactie op cm001
Wat een leuke eerste pakjes! Het valt mij op dat bijna niemand een romper v ...
Ik woon in een gebied waar het in juli 40+ wordt, maar ik heb ook van alles wat klaarliggen voor de vluchtkoffer. Heb het liever bij me en niet nodig dan andersom, hahaha.