208 Reacties
5 maanden geleden
Sinds we weten dat het een jongetje is, ben ik een miniversie van zijn vader aan het maken hahaha. Ik noemde hem vroeger "Bijenkorfkind" met zijn RL en TH polootjes 🤣 Maar vind het zelf toch ook e ht te mega schattig, hele kast ligt ook vol met polorompertjes, niet alleen merk hoor hahaha, maar wel bijna allemaal donkerblauw/wit. Vind dat echt een leuke combi en ben bij Littke Dutch ook helemaal into de Sailors Bay. Ik snap ergens wel dat er bij de babyshower bij het namen raden "Lodewijk" voorbij kwam🤣 Maar echt geweldig, zo'n klein heertje hahahaha. Amar snap dat t voor sommigen totaaaaal niet hun smaak is hoor haha.
Rompertje komt btw gewoon van Vinted, 45 a 50 euro voor een rompertje gaat me te ver 😆
5 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Sinds we weten dat het een jongetje is, ben ik een miniversie van zijn vade ...
Mochten we overnachten, dan hebben we een boxpakje en bijpassend mutsje van Prénatal waar hij in kan slapen. Dit pakje bewaren we voor als we echt naar huis gaan.
Bij onze dochter namelijk alleen 1x 50 en 56 mee, die kwam dus thuis in een pakje maat 50 wat onder de vruchtwaterkots zat🥹
5 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Sinds we weten dat het een jongetje is, ben ik een miniversie van zijn vade ...
Hahah ah zo schattig! Mijn vriend draagt veel polo s dus ik heb voor beide dezelfde polo gekocht zodat ze matchen, wel voor iets groter, maat 62 omdat ik bang ben dat zo n kleintje die kraagjes niet fijn vind. Maar dat geldt eigenlijk nog steeds bij maat 62 natuurlijk
5 maanden geleden
Reactie op Flora_Flor
Hahah ah zo schattig! Mijn vriend draagt veel polo s dus ik heb voor beide ...
Jaaa vind t echt te schattig 😆 Kan idd dat ie het niet fijn vindt nee, dan kan ¾ van de kleding weg denk ik hahahaha🫣😂
5 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Te schattig! Waar komt ie vandaan?
Van madebysamantha!😃
5 maanden geleden
Wij hadden bij de eerste en nu weer de omas gevraagd om samen een geboortepakje uit te kiezen. Eerste keer was het, laten we het subtiel zeggen, niet mijn smaak maar eigenlijk maakte dat het alleen maar leuker: de omas waren helemaal betrokken zo bij de bevalling zonder dat ze erbij waren. En dat de outfit gek was en net niet matchte was vooral heel grappig