208 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Heidebloem
Voor de kleine man 🙌🏼😄
Heel leuk! 😍 Waar komt deze vandaan?
5 maanden geleden
Reactie op Marjolijnnnn
Heel leuk! 😍 Waar komt deze vandaan?
Little one clothing :)
5 maanden geleden
Reactie op MalagaMama
Wij hebben deze, vond het zo schattig! 🩵
Heel cute maar lijkt me heel onhandig bij een pasgeboren baby'tje. Ook korte mouwen zou ik niet doen. Ze kunnen hun warmte nog niet goed zelf vasthouden....
5 maanden geleden
Zijn er meer die via babystyling een boxpakje hebben gekocht in 50/56. Ik wou die als geboortepakje doen, maar ik denk dat de baby daar pas na 3 maand in kan. Echt veeeeeel te groot....
5 maanden geleden
Reactie op Meisjeonbekend1995
Zijn er meer die via babystyling een boxpakje hebben gekocht in 50/56. Ik w ...
Ik vind de combinatie maten van Babystyling eigenlijk altijd vallen als de grootste maat. Heb geen ervaring met de boxpakjes. Wel met de broekjes / shirtjes.
5 maanden geleden
Reactie op Anoniem12345
Ik vind de combinatie maten van Babystyling eigenlijk altijd vallen als de ...
Ja maar ik had een ander boxpakje van 56 die mijn zoontje al ruim zat er op gelegd. En er zat echt zo'n Mega verschil in. Valt echt wel 2/3 maten groter haha..
5 maanden geleden
Ja maar ik had een ander boxpakje van 56 die mijn zoontje al ruim zat er op ...
Zo, dat is wel bizar dan!
5 maanden geleden
Ja maar ik had een ander boxpakje van 56 die mijn zoontje al ruim zat er op ...
Kan je niet de mouwen en pijpjes omslaan? Ik heb ook van die box pakjes in maat 50/56, van een ander merk, daar is het heel mooi afgewerkt en sla je dus de mouwen en pijpjes om voor een kleinere maat!
5 maanden geleden
Jaaa babystyling valt heel groot. Ik heb heel wat boxpakjes van 50/56 maar die kunnen echt pas aan met maat 62 vaak
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Kan je niet de mouwen en pijpjes omslaan? Ik heb ook van die box pakjes in ...
Nee want de romp opzich is al mega haha
5 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh wat stom zeg!
Ja zal vanavond even een 56 pakje en die van babystyling op elkaar leggen en een foto plaatsen hier haha
5 maanden geleden
Ik vind de kleding van babystyling ook 10x niks. Ziet er allemaal zo prachtig uit op de website, maar maten kloppen inderdaad voor geen meter en ik vond de kwaliteit ook vies tegenvallen helaas.
5 maanden geleden
Grappig ik heb voor mn zoontje vorig jaar linnen setjes gekocht in een maat groter dan hij toen had. Ik kan zeggen dat hij het max 4x aan heeft gehad omdat het zo gigantisch krap zat..