208 Reacties
4 maanden geleden
Bovenste setje is voor een jongen en het setje eronder is voor een meisje. We weten het geslacht nog niet!
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Als 1 van jullie weet waar ik zoiets kan vinden let me know!🥺 heb op inter ...
Volgens mij van de Zara
4 maanden geleden
Ons geboortepakje is nog steeds niet binnen. Stiekem erg vervelend, al bijna 3 weken geleden besteld, maar nog niet klaar (?) En ben morgen 37 weken, ze komt met uiterlijk 39 weken. Dus hopelijk hoor ik snel wat..
Of ik moet nog wat anders regelen, dit is echt het laatste nog op de to do list :-)
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Ons geboortepakje is nog steeds niet binnen. Stiekem erg vervelend, al bijn ...
Snap dat je dat vervelend vind! Heb je geen mooie 2e keuze in je kast hangen? Of voor de zekerheid nog een andere halen? Dan heb je in elk geval wat meer rust, hopelijk komt hij nog op tijd! 🤞
4 maanden geleden
Wat zou je willen? Misschien kunnen we meedenken als je dat wilt! :)
4 maanden geleden
Reactie op JChristine
Snap dat je dat vervelend vind! Heb je geen mooie 2e keuze in je kast hange ...
Probleem is dat ik een hele bestelling had gedaan. Via iemand die het zelf maakt, met webshop. En ik ken haar dus ook.. dat maakt het nu wat ongemakkelijk. Maar ik had 2 pakjes besteld en nog 2 losse truitjes.
Ik zoek een setje met broekje en mutsje in een lief printje voor een meisje, ik hou van fleurig en niet te beige. En dan een passend overslag shirtje erop. Misschien weet iemand nog een leuke back up webshop?
4 maanden geleden
Ondertussen hou ik vertrouwen hoor, dat het wel goedkomt ;) wel vertrouwen, geen geduld haha
4 maanden geleden
Reactie op bootjemaantje
Probleem is dat ik een hele bestelling had gedaan. Via iemand die het zelf ...
Oh kan me voorstellen dat dat een beetje awkward is. Wellicht voor haar ook dat het nog niet af is? Of misschien kun je vragen of ze in elk geval het geboortepakje vast heeft dat de rest later komt.
Ik vind de sites madebysamantha, babystyling en Moms&Mini’s