5 Reacties

2 maanden geleden

Regeldagje

2 maanden geleden

Je bent niet gek aan het worden, babies zijn ontzettend onvoorspelbaar van tijd tot tijd. Net wanneer je denkt “er zit een soort ritme in” gooien ze t compleet overhoop. Zolang je meisje over het algemeen tevreden is, drinkt/plast/poept/slaapt en groeit, zou ik het proberen los te laten. Ik ben ook voor de eerste keer moeder en iedere dag beginnen we met een vraagteken. Je doet het goed! Wat mij helpt is een dagboek voor mezelf bijhouden, doe er niks mee maar geeft me wel een gevoel van controle

2 maanden geleden

Hier ook zo’n dag! Moest haar wakker maken voor de fles, ze viel meteen erna weer in slaap terwijl ik haar meestal echt op weg kort helpen met slapen. Wil wel heel de dag plakken en aan de borst. Ik had het gelinkt aan een sprongetje, al is natuurlijk niet alles uit te leggen en zijn baby’s idd gewoon super onvoorspelbaar misschien. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

2 maanden geleden

Reactie op Immie26

Hier ook zo’n dag! Moest haar wakker maken voor de fles, ze viel meteen ern ...
Moet helpen bedoel ik

2 maanden geleden

Hier ook voor het eerst moeder en dochter nu 8 weken Qua hoeveelheid slaap is het bijna elke dag anders en heeft ze nog niet echt vaste tijden. Ik laat het nog een beetje los. We gaan altikd samen om 22uur naar bed en rond half 9 eruit