29 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op SilvanaBobMilouNoah

Jaa als we weggaan slaapt hij makkelijk in de kinderwagen en auto maakt hem ...
Lekker doen wat voor jullie werkt.. hier overdag overal en nergens. Net wat uitkomt. En s avonds even ernaast blijven liggen tot hij lekker slaapt

7 dagen geleden

Jaa als we weggaan slaapt hij makkelijk in de kinderwagen en auto maakt hem ...
Je doet het goed. Alleen al dat je er over nadenkt en ermee bezig bent, wil zeggen dat je het goed doet 😊

7 dagen geleden

Hier heb ik ook een kleutertje van vier.. daar ga ik ook gewoon mee op stap. Bij mijn eerste was ik echt van in zijn bedje slapen en een ritme, en nu bij onze tweede.. enkel vanaf het avond eten is er ritme. De draagzak is mijn beste vriend 😅 en wat je zegt, voordat je het weet zijn ze 1 en zijn die slaapjes al veel minder.. gewoon inderdaad doen wat voor jullie het beste werkt. Doe ik voor nu ook, en als dat later niet meer werkt dan vindt je wel weer een andere weg.. succes! 🍀

7 dagen geleden

Reactie op AnnevdB1991

Kan overigens ook vervroegde slaapregressie zijn he met 3 maanden dat je 'm ...
Bedoel je dan dat dit ipv de 4 maanden kan zijn…? Ons kindje is ook 3 maanden en slaapt heel slecht en komt opeens weer 3x per nacht…

7 dagen geleden

Moest hem maar leren in zijn bedje slapen en dan na 5,10,15,20 minuten even ...
Wat een gek advies 😅🫣 met 3 maanden zijn de meeste baby's echt nog niet in staat zelf emoties te reguleren. Je kindje leert zo niet slapen, maar stoppen met huilen omdat jou roepen geen zin heeft. Ik zou zeker voor nabijheid gaan in een draagdoek of draagzak. Als je een draagdoek kiest zou ik een geweven doek kopen, die kun je ook nog goed gebruiken als je kindje zwaarder is dan 6 kilo. Een doek van rekbare stof wordt dan heel zwaar. Als je goed ergonomisch draagt is het echt prima te doen is mijn ervaring. En bijkomend voordeel, omdat je kindje voelt dat je dichtbij bent koppelen ze soms ineens wel 2 slaapjes

7 dagen geleden

Reactie op Anoniem1996557

Bedoel je dan dat dit ipv de 4 maanden kan zijn…? Ons kindje is ook 3 maand ...
Jaa dat kan, de slaapregressie komt tussen de 3 en 5 maanden. Het is vroeg, weet het natuurlijk niet zeker maar het kan wel

6 dagen geleden

Reactie op lollinga

Wat een gek advies 😅🫣 met 3 maanden zijn de meeste baby's echt nog niet ...
Ons zoontje is al 6,7 kilo dus ben echt goed aan het zoeken naar een goeie draagzak die wat wel nog even meekan.. Heb je nog eventueel tips of suggesties voor een draagzak?

5 dagen geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hem niet in bed legt overdag! Ik denk dat we in sprongetje 4 zitten met slaapregressie want nu is ook de nacht aan de beurt.😅

4 dagen geleden

Ons zoontje is al 6,7 kilo dus ben echt goed aan het zoeken naar een goeie ...
Ergo baby!🩵