7 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Yassira99
Hier 6 weken het zelfde probleem gehad. Sinds 2 dagen wordt hij gelukkig we ...
Ach! Bedankt ik dacht dat hier gewn einde aan kwam echt 2 weken lang is het niet zo leuk meer in de zin van lijkt zo moe? Maargoed snap het wel ze begint de dag echt vroeg.. en wilt het liefst al om 17:00 slapen! Nou fijn dat ik niet de enige ben soms lijkt het wel zo..
3 dagen geleden
Wij hebben hier met onze kleine, is morgen 1,5 jaar, ook een week of 4 a 5 last van gehad. In de nacht slecht slapen en soms gewoon 2 uur wakker, en dutjes ook slecht. Hij is sinds deze week van de een op de andere dag eruit, slaapt weer door, wordt weer rond 6 uur wakker,(was half 5/5 uur), en weer een lekker vrolijk blij ei.
Het is heftig, maar het wordt weer beter💪🏻
3 dagen geleden
Fijn dat jullie eruit zijn! Ben blij dat ik lees dat ik niet de enige ben. Als je verwend bent met 7:00/7:30 en opeens 5:00/5:30 hakt het even erin hoor. Hopelijk krijg ik me vrolijk meisje weer terug😊
2 dagen geleden
Reactie op Nayara’s mom🦋
Fijn dat jullie eruit zijn! Ben blij dat ik lees dat ik niet de enige ben. ...
Jaa ik snap het volkomen. Het heeft ons ook opgebroken, vooral de gebroken nachten en het compleet in paniek wakker worden. Door de vermoeidheid was hij niet te genieten en was het echt even heel erg pittig. Echt totaal niet bekend voor ons qua gedrag en hoe aanhankelijk hij was.
Maar inmiddels speelt ie weer vrolijk, kan ook weer alleen spelen en geeft zelf weer aan wanneer hij naar bed wil.
Het kan heel alleen voelen maar met ons zijn er nog zoveel andere ouders die in hetzelfde schuitje zitten 😉 er wordt alleen weinig gepraat over de moeilijkere dingen en veel over al het moois wat je er voor terugkrijgt.(in mijn beleving)
Hou vol, ik hoop dat jullie er snel doorheen zijn😘
2 dagen geleden
Reactie op Yassira99
Hier 6 weken het zelfde probleem gehad. Sinds 2 dagen wordt hij gelukkig we ...
Zelfde geboortedatum! En zelfde probleem.