10 Reacties

5 dagen geleden

Dochter van 18 maanden, sliep normaal van 19:30/7:00/7:30 word nu sinds 2 weken om 5:30 wakker. En eist meteen te spelen niet in bed te liggen dus dat betekend gewoon de dag beginnen tussen 5:00/5:30 ik ben helemaal gesloopt. Het slapen is wel gewoon goed maar eerste week kwam ze ook paar keer in de nacht opeens.. ik heb gelezen dat het rond die tijd een fase is slaapregressie/verlatingangst.. ik ben echt de dagen aan het tellen want mygod ik ben rond 19:00 gewoon gesloopt en wil na bed.

5 dagen geleden

Hier hetzelfde! Ons zoontje heeft het vooral lastig met het naar bed gaan. Dan gaat hij de hele tijd staan en z’n speentje weggooien. We laten hem nu bij ons op bed inslapen (want daar is hij wel rustig) en leggen hem over in zijn eigen bedje als hij diep slaapt. Ons zoontje slaapt in de nacht gelukkig wel goed door als hij wakker wordt en we hem bij in bed leggen. Want hij wordt dan altijd rond 3.00 wakker en dan slaapt hij bij ons door tot 7.00/7.30u. Wellicht kun je dat nog proberen om haar bij jullie te leggen? Dan heeft iedereen in ieder geval nog slaap, dat vinden wij in ieder geval belangrijk. ☺️

5 dagen geleden

Mijn zoontje van bijna 19 mnd heeft 6 weken lang gehad dat hij ineens steeds rond 1:00 kwam en even naar beneden wilde en ook om 6:00 klaar wakker. Eindelijk sinds 2 dagen weer doorslapen tot minimaal 7:00

4 dagen geleden

Herkenbaar, dochter is bijna 18 maanden en slaapt al bijna 4 maanden slecht 🥲.. terwijl ze vanaf 6,5 week al doorsliep, op een paar x een week of max 2 niet. Ze wordt ook snachts steeds wakker en we hebben haar ruim 3 maanden steeds maar tussen ons in gelegd in de nacht zodat we allemaal iig beetje slaap kregen nog. Nu sinds 2 weken hebben we een matras op de grond bij haar gelegd waar we om de beurt slapen zodra zij wakker wordt, dan wordt ze wel snel weer rustig en gaat ze weer slapen. Zo hopen dat ze wel weer leert in slaap te komen in haar eigen bedje en kan je om de beurt iig wel een redelijk goede nacht slapen

4 dagen geleden

Hier sowieso geen beste slaper. Maar sinds een week.of 2/3 komt ze iedere nacht elk uur en ze wil alleen maar mij, als mijn vriend gaat blijft ze net zolang mama roepen tot ik kom😭😭😭

4 dagen geleden

Reactie op Feliesje94

Hier hetzelfde! Ons zoontje heeft het vooral lastig met het naar bed gaan ...
Dit hebben wij ook. Vreselijk is al 3 weken aan de gang. Zodra m’n man met hem gaat liggen dan is het goed, maar beweeg je te snel weer wakker. Als hij ‘s nachts wakker word ook bij ons in bed en slaapt meteen weer. Maar ik ben aan het aftellen pfffff.

4 dagen geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Dit hebben wij ook. Vreselijk is al 3 weken aan de gang. Zodra m’n man met ...
Ja het is even pittig hè…. Maar alles is een fase zeggen ze😂

4 dagen geleden

Reactie op Feliesje94

Ja het is even pittig hè…. Maar alles is een fase zeggen ze😂
Ja maar deze fase ken/kon ik niet. Toen mijn eerste zoon deze leeftijd had was ik alleenstaand en heb ik nooit zo bij hem hoeven zitten.Wel dat hij in de nacht wakker werd maar dat was een fles en klaar.

4 dagen geleden

Reactie op ~kinderwens2~

Ja maar deze fase ken/kon ik niet. Toen mijn eerste zoon deze leeftijd had ...
Niet alle kindjes zijn hetzelfde inderdaad. Wat voor de één wel werkt, werkt voor de andere niet. Ik hou er maar aan vast dat alles weer veranderd straks haha